damusTo Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 Zwracam się z prośbą do wszystkich, poszukuję inspirujących fotek znanych choć nie koniecznie okrzykniętych wielką legendą samochodów, bolidów których historia wiąże się z GP w tej czy innej formie. Mają one być inspiracją dla nie tylko formy, ale inżynieryjnych rozwiązń jak i pewnego układu funkcji w kompleksie zabudowań jakie będę lokalizował na terenie projektowanego również przezemnie zestawu torów rajdowych, co stanowi przedmiot mojej pracy dyplomowej, jak juz niektórym tu wiadomo. Prosba by fotki te były załonczonie nie w postaci linku a jako obrazek. Z racji checi wykozystania tego później w dokumentacji prośba by były to fotki trzymające pewien rygor mianowicie zalezałoby mi na zdjeciach studyjnych lub takich gdzie auto ma podobna niczym nie zakłucona ekspozycje Serdeczne dzięki wszystkim którzy się zaangażują, sam jestem ciekaw gdzie to zaprowadzi ten projekt - tak czy inaczej mysle że to intrygujący eksperyent, zapraszam... przykład Oczywiscie szersze wypowiedzi tez mile widziane.
dariusz Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 to znowu ja: i taki bonus: i z okazji mojego 550 postu:
damusTo Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 Witam, ponownie, hehe - no już mozna spostrzedz pewne tenencje. Charakterystyka lini + niezbęne minimum, tylko to co potrzebne i tam gdzie potrzeba, nikt nie boi się ciąć tego do czego przyzwyczaja zwykły samochód otworem chłodzenia czy jakiejś masci dociskiem - są priorytety. Ale nie jest to dekonstruktywizm tylko przeciwnie czysta inżynieryja konstruktywna myśl. Teraz może coś w zerzeniu seryjnego pojazu z wresją rajową to chyba najwłaściwsza droga. Na widelecbiorę BMW M3 vs BMW M3 CLS... Moel ten ma swoja traycję... Obecna wersja dopiero na siebie pracuje i to raczej subtelne niułanse kiedy zestawić ja z serią ...dlatego uałem sie krok alej do typowej rajdówki na bazie tego modelu... ... i mały powrót do studia na ulicznej wersji... ...znacznie lepiej wiac różnice, a jeszcze lepiej na starszym majacym swoją legendę modelu... ...to wypasiona wersja no i poniżej seria dosc przy tym skromna... ...to takie porównanie które zdecyowanie bęzie miało wpływ na kształtowanie mojej architektury i kończe z seria bmw bo jeszcze ktoś gotów pomysleć że jestem fanem tej marki ;) Nie jestem choc szanuje ja mięzy innymi za to że twardo obstaja przy naopędzie na tył.
dariusz Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 ja staram się pokazać piękno samochodu, apogeum geniuszu... a Ty, a Ty wyjeżdzasz tu z... ehhh... wstyd i hańba:) nie myśl że mam takie nastawienie do każdej marki, mam takie tylko do jednej... tej bawarskiej:)
Darkon Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 Jak dla mnie .. bezkonkurencyjny i wyjatkowy ;) pozdrawiam D.
damusTo Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 .... ponieważ szukam porównania zwykła architektura konta moja planowana -> tak jak zwykły seryjny model konta wersja GP lub GT czy GTR. Ale juz sie poprawiam oto cos blizszwego mojemu sercu... Aston mmmmmmmmmmmmmmMMMMMMmmmmmm... ... DB9 to juz sportowy wóz ale ... nie nie żadnych ale jeszcze kilka fotek... i link bo za duze rozdziałki, ale jest kilka detali :] Ale, ale oto wersja GT... ... no mozna mieć mieszane uczucia ale wszystko to ma swoje uzasadnienie, tutaj schłodzić tam docisnąć czy ukierunkować...
damusTo Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 ale wracajac do Mustanga, no dobrze wyznam ubustwiam to autko, ja wiem ze sie nie prowadzi że jest takie jak mówia że jest ale zaklęta w nim dzikosc nie okięznana moc strasznie mnie pociąga i uważam że to piękne autko. więc wersja konceptu GTR vs. seria ma sia tak... ... no i to co mozna dostać w serii... Szczerze to pociągaja mnie obie :]
dariusz Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 a tu prawdziwy rarytas i jeszcze większy rarytas:D seria: i...
dariusz Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 sory za dwa posty, ale to przez ograniczenia Porsche 930: i 935: ____________________________________________________________ Carrera RS:
damusTo Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 Ok ponetne te porszawki, ja z ta GT1 chciałem zestawić serię - w postaci standartowej 911 - to jeśli sie nie myle bedzie model zwany 996 tak naprawdę. ...małe drzewko przodków... ...to swietny model znakomicie widać na nim różnicę o które mi chodzi ... i jeszcze tyłeczek dla porównania :D Dzięki dareg GT1 to było zdecydowanie to czego mi trzeba na tym modelu doskonale widać co tak naprawde zachodzi. W zasadzie wydawało by się gotowy projekt biorą na warsztat inzynierowie z zespołu racing analizują... ... to wylatuje tu musimy schłodzić silnik bo po tym jak go wykręcimy na maks to sie w tych warunkach zagotuje, póżniej porównanie nowych parametrów jezdnych i znów bodywork tak zwane intensywne, na koniec okazuje się że powstaje nowe zupełnie autko. Do tego sa jeszcze różne detaliki których odpowiednik chyba juz mam w architekturze o tu jest fotka która to prezentuje... No złapałem wiatru w zagle czas troszke podgonic ten projekt ...
damusTo Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 Hehe i ciekawostka którą trafiłem przed chwilą... o sa i bardziej studyjne Hehe i seria
dariusz Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 DamusTo- poka co zrobiłeś, przynajmniej zarys toru:)
damusTo Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 hehe cierpliwości - zdradze pewien szczegół, otóż mam poprojektowane zakrety podjołem tez decyzje że bedzie ich 13. Teraz czekam na wynik negocjacji z gminą by wiedzieć czy uzyskam odpowiedni teran pod proste takiej długosci jak mi potrzeba zeby uzyskać te walory fizyczne (prędkość przeciazenia itp) jak zaplanowałem z obliczeń. Jak tylko to się to wyjaśni powstanie reszta bo połacze wszystko jak należy wykreślę zabezpieczenia i zaczne mysleć o architekturze. w tym momencie pojawią sie jakieś publikacje zarysu toru, puki co musisz chwile poczekać. TOR POJAWI SIE W WIPie i w GAME ART - bedzie też do pobrania pod gre rFactor(jak wszystko dobrze pójdzie)
dariusz Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 A to nowość, może Ci sie przyda:): http://www.porsche.com/all/911gt3rs/en/page1.htm - 3.6 l, 415 KM - 0-100 km/h 4.2 s - 0-200 km/h 13.3 s - 310 km/h max - odchudzona (1375 kg) i poszerzona (44 mm) - kolory: srebrny, czarny, pomarańczowy i zielony.
damusTo Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 Hehe nowe GT3 no ba pewnie zawsze to jakaś inspiracja. Potrzebuje silnej stymulacji do pracy bo strasznie mnie ona obciaza i szczerze pisząc ledwie mi doby starcza na wszytko to czym w zwiazku z tym sie zajmuję. Cieszy mnie jednak bardzo twoje zaangażowanie, miło ze są na forum ludzie którzy wnoszą cos wiecej a niżeli tylko pytania z serii: a jak... aja wyklarowana opinie, gust i charakter dający punkt odniesienia i otwierający pole dyskusji. Ubolewam że to po 1 max 2 jednostce na dany temat. OK teraz oze troszke inaczej wszyscy kierowcy wyscigowi a troche ich znam sa przesądni, zapewne te legendy także. Zaplanowałem że mój tor bedzie miał 13 zakrętów. Szukam innych pechowych lidzb które mogły by stresować swą merytoryka np historyczną potencjalnych kierowców mających sie z nim zmierzyć ? Pomozecie ??
damusTo Napisano 2 Czerwiec 2006 Autor Napisano 2 Czerwiec 2006 No a teraz troche inaczej, poszukuje przesądów, ja nie posiadam i nie bardzo jestem w tym obeznany, chodzi np o liczby jak oczywista 13 chce je zastosować w architekturze ma to psychicznie podejsc kierówców, wiem że oni sa bardzo przesądni. więc na początek 13 zakrętów... .. co proponowalibyscie jeszcze ??
damusTo Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 No trafiłem cos takiego i nie mogłem się powstrzymać :] >>TO kolejna moja wielka miłość....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się