morfi Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Mam dwa pytania dotyczące Mental Ray: 1. Jak zlinkować światło z surface'm? 2. Mam scenke wyrenderowaną "maya software" chciałbym ją wyrenderować w MR ale materiały są niezdefiniowane. Jak zamienić je na mentalowe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathix Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 1. W grupie Rendering menu Lighting/Shading > Make Light Links i Break Light Links. 2. Większość Mayowych shaderów jest tłumaczona na mentalowe automatycznie (są problem tylko przy niektórych np.: Layered Shader), więc nie wiem w czym problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morfi Posted May 15, 2006 Author Share Posted May 15, 2006 Właśnie chodzi o layerd shader. A dokładnie o mapy z kanałem alpha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathix Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 No layered shader niestety nie działa, ale można sobie to obejść za pomocą odpowienich tekstur (popodpinanych do Specular Color itd.) oraz Layered Texture. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisA. Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Zamiast layered texture sciagnij sobie z highend3d.com Mix8layer shader swietna sprawa do mixowania materialow, dobra tez do bumpa w metnalowskich materialach itp sprawach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now