Napisano 15 Maj 200618 l Mam dwa pytania dotyczące Mental Ray: 1. Jak zlinkować światło z surface'm? 2. Mam scenke wyrenderowaną "maya software" chciałbym ją wyrenderować w MR ale materiały są niezdefiniowane. Jak zamienić je na mentalowe?
Napisano 15 Maj 200618 l 1. W grupie Rendering menu Lighting/Shading > Make Light Links i Break Light Links. 2. Większość Mayowych shaderów jest tłumaczona na mentalowe automatycznie (są problem tylko przy niektórych np.: Layered Shader), więc nie wiem w czym problem.
Napisano 15 Maj 200618 l No layered shader niestety nie działa, ale można sobie to obejść za pomocą odpowienich tekstur (popodpinanych do Specular Color itd.) oraz Layered Texture.
Napisano 9 Czerwiec 200618 l Zamiast layered texture sciagnij sobie z highend3d.com Mix8layer shader swietna sprawa do mixowania materialow, dobra tez do bumpa w metnalowskich materialach itp sprawach
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto