Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam dwa pytania dotyczące Mental Ray:

1. Jak zlinkować światło z surface'm?

2. Mam scenke wyrenderowaną "maya software" chciałbym ją wyrenderować w MR ale materiały są niezdefiniowane. Jak zamienić je na mentalowe?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 968
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. W grupie Rendering menu Lighting/Shading > Make Light Links i Break Light Links.

2. Większość Mayowych shaderów jest tłumaczona na mentalowe automatycznie (są problem tylko przy niektórych np.: Layered Shader), więc nie wiem w czym problem.

Napisano
  • Autor

Właśnie chodzi o layerd shader. A dokładnie o mapy z kanałem alpha.

Napisano

No layered shader niestety nie działa, ale można sobie to obejść za pomocą odpowienich tekstur (popodpinanych do Specular Color itd.) oraz Layered Texture.

Napisano

Zamiast layered texture sciagnij sobie z highend3d.com Mix8layer shader swietna sprawa do mixowania materialow, dobra tez do bumpa w metnalowskich materialach itp sprawach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności