klikus1984 Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 zrobilem scenke i chcialem wyrenderowac ja z GI, ale nie wiem dlaczego obrazek po wlaczeniu GI sie tak rozjasniai robi sie zolty. dla porownania zamieszcam rowniez wersje bez GI. Pomozcie prosze. W gi wykorzystalem irradence map + light cache. Rozumiem ze z GI bedzie wiecej swiatla, bo iles tam razy sie odbija i na tym ten efekt polega, ale nie rozumiem dlaczego az tak bardzo :\
MaGuu Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 Ale pokaż ustawienia zarówno świateł jak i samego rendera. Obstawiam ze za intensywne masz Multipier świateł. Bez GI Wygląda jasno, nie dziw się ze z GI tak szaleje ;)
Marcin Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 Zadne multiplier ;] Light cache nie trawi idealnie białych kolorów, świateł jak i materiałów. Zmień wszystkie białe kolory na jakieś inne (nawet 245 w skali szarości dla białego wszystko poprawia)
vv3k70r Napisano 17 Maj 2006 Napisano 17 Maj 2006 w gi wartosc zero (0) ejst wyliczzana jako -e i jest anwet szansa ze program sie wywali, poneiwaz multipler jest wzmacniany wtedy o wartosc neiskonczona, taki maly bug w programie, jak go poprawili to wsyzly kwiatki ze wzmacnianiem, neistety to wina sposobu zapisu palety, rob jak Marcin mowi, to nei jedyny bug zerowy w sprzecie
klikus1984 Napisano 17 Maj 2006 Autor Napisano 17 Maj 2006 ok thx jutro to poprawie, bo dzis oprocz renderowania nic innego nie robie. thx 4 help :)
klikus1984 Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 ehh GI si epoprawilo, pozmienialem biale barwy an prawie biale :P efekt jest nastepujacy nie mam natomiast pojecia, co sie dzieje z firankami i tym kaloryferem nieszczesnym :( POdam ustawienia rendera : GI firs bounces IR map second light cache, multiplayer 0,8 IR : -3,-2,75,40, 0,4 0,5 0,1 0,0 delone trinagulation LC : 2000, 0,01 screen Adaptive subdivision : -1,2, 0,1 filtr Mitchell Color mapping exponental, dark multi 3, bright 1 Wiem ze te czarne plamki na scianie pod oknem to zachodzace polygony, ale nie wiem co z tym kaloryferem i firankami
Tomasz Kucharz Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 vray nie trawi nakładających się na siebie polygonów -sprawdz czy to nie to pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się