Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

zrobilem scenke i chcialem wyrenderowac ja z GI, ale nie wiem dlaczego obrazek po wlaczeniu GI sie tak rozjasniai robi sie zolty. dla porownania zamieszcam rowniez wersje bez GI. Pomozcie prosze. W gi wykorzystalem irradence map + light cache. Rozumiem ze z GI bedzie wiecej swiatla, bo iles tam razy sie odbija i na tym ten efekt polega, ale nie rozumiem dlaczego az tak bardzo :\

 

giirlc3fe.th.png

 

nogi8au.th.png

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale pokaż ustawienia zarówno świateł jak i samego rendera. Obstawiam ze za intensywne masz Multipier świateł. Bez GI Wygląda jasno, nie dziw się ze z GI tak szaleje ;)

Napisano

Zadne multiplier ;]

 

Light cache nie trawi idealnie białych kolorów, świateł jak i materiałów. Zmień wszystkie białe kolory na jakieś inne (nawet 245 w skali szarości dla białego wszystko poprawia)

Napisano

w gi wartosc zero (0) ejst wyliczzana jako -e i jest anwet szansa ze program sie wywali, poneiwaz multipler jest wzmacniany wtedy o wartosc neiskonczona, taki maly bug w programie, jak go poprawili to wsyzly kwiatki ze wzmacnianiem, neistety to wina sposobu zapisu palety, rob jak Marcin mowi, to nei jedyny bug zerowy w sprzecie

Napisano
  • Autor

ehh GI si epoprawilo, pozmienialem biale barwy an prawie biale :P efekt jest nastepujacy niewiemjaktonazwac7uq.th.png nie mam natomiast pojecia, co sie dzieje z firankami i tym kaloryferem nieszczesnym :( POdam ustawienia rendera :

 

GI firs bounces IR map

second light cache, multiplayer 0,8

 

IR : -3,-2,75,40, 0,4 0,5 0,1 0,0 delone trinagulation

LC : 2000, 0,01 screen

Adaptive subdivision : -1,2, 0,1 filtr Mitchell

Color mapping exponental, dark multi 3, bright 1

 

Wiem ze te czarne plamki na scianie pod oknem to zachodzace polygony, ale nie wiem co z tym kaloryferem i firankami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.