Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

zrobilem scenke i chcialem wyrenderowac ja z GI, ale nie wiem dlaczego obrazek po wlaczeniu GI sie tak rozjasniai robi sie zolty. dla porownania zamieszcam rowniez wersje bez GI. Pomozcie prosze. W gi wykorzystalem irradence map + light cache. Rozumiem ze z GI bedzie wiecej swiatla, bo iles tam razy sie odbija i na tym ten efekt polega, ale nie rozumiem dlaczego az tak bardzo :\

 

giirlc3fe.th.png

 

nogi8au.th.png

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 983
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale pokaż ustawienia zarówno świateł jak i samego rendera. Obstawiam ze za intensywne masz Multipier świateł. Bez GI Wygląda jasno, nie dziw się ze z GI tak szaleje ;)

Napisano

Zadne multiplier ;]

 

Light cache nie trawi idealnie białych kolorów, świateł jak i materiałów. Zmień wszystkie białe kolory na jakieś inne (nawet 245 w skali szarości dla białego wszystko poprawia)

Napisano

w gi wartosc zero (0) ejst wyliczzana jako -e i jest anwet szansa ze program sie wywali, poneiwaz multipler jest wzmacniany wtedy o wartosc neiskonczona, taki maly bug w programie, jak go poprawili to wsyzly kwiatki ze wzmacnianiem, neistety to wina sposobu zapisu palety, rob jak Marcin mowi, to nei jedyny bug zerowy w sprzecie

Napisano
  • Autor

ehh GI si epoprawilo, pozmienialem biale barwy an prawie biale :P efekt jest nastepujacy niewiemjaktonazwac7uq.th.png nie mam natomiast pojecia, co sie dzieje z firankami i tym kaloryferem nieszczesnym :( POdam ustawienia rendera :

 

GI firs bounces IR map

second light cache, multiplayer 0,8

 

IR : -3,-2,75,40, 0,4 0,5 0,1 0,0 delone trinagulation

LC : 2000, 0,01 screen

Adaptive subdivision : -1,2, 0,1 filtr Mitchell

Color mapping exponental, dark multi 3, bright 1

 

Wiem ze te czarne plamki na scianie pod oknem to zachodzace polygony, ale nie wiem co z tym kaloryferem i firankami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności