Sorhed Napisano 26 Sierpień 2003 Napisano 26 Sierpień 2003 uzywam 3ds max 5. sciagnalem plugin unwarp tools. moj problem jest taki. mam model domu na ktory nalozylem spora ilosc tekstur. chcialbym miec jedna teksture. zrobilem wiec tak: domek sklada sie z kilku modeli wiec polaczylem je ze soba. potem odpalilem unwarp tools i dalem flatten mapping. potem wyrenderowalem do tekstury caly obiekt i dostalem bardzo ladna teksture calego domku z mapowaniem unwarp. problem jest taki ze nie wiem jak nalozyc ta teksture na model. co prawda w oknie unwarp tekstura naklada sie rowno zgodnie z mapowaniem unwarp ale nie chce na modelu. prosze o pomoc. nie wiem co robie zle. pozdrawiam
Bacry Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 A co się dzieje na modelu? Jakieś wygięcia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem.
dr Ug Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Po \"bejkowaniu\" textury na model nakladany jest modyfikator \"automatic flatten UV\", ktory jest niczym innym jak Unwrapem. Dodatkowo material zmienia sie na Shell, ktory sklada sie z zachowanych ustawien, ktore miales wczesniej i z nowej, pojedynczej textury. Looknij tam, moze masz ja wylaczona.
Sorhed Napisano 27 Sierpień 2003 Autor Napisano 27 Sierpień 2003 dzieki wielkie juz sie uporalem z problemem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się