Napisano 26 Sierpień 200321 l uzywam 3ds max 5. sciagnalem plugin unwarp tools. moj problem jest taki. mam model domu na ktory nalozylem spora ilosc tekstur. chcialbym miec jedna teksture. zrobilem wiec tak: domek sklada sie z kilku modeli wiec polaczylem je ze soba. potem odpalilem unwarp tools i dalem flatten mapping. potem wyrenderowalem do tekstury caly obiekt i dostalem bardzo ladna teksture calego domku z mapowaniem unwarp. problem jest taki ze nie wiem jak nalozyc ta teksture na model. co prawda w oknie unwarp tekstura naklada sie rowno zgodnie z mapowaniem unwarp ale nie chce na modelu. prosze o pomoc. nie wiem co robie zle. pozdrawiam
Napisano 27 Sierpień 200321 l A co się dzieje na modelu? Jakieś wygięcia czy jak? Bo nie bardzo rozumiem.
Napisano 27 Sierpień 200321 l Po \"bejkowaniu\" textury na model nakladany jest modyfikator \"automatic flatten UV\", ktory jest niczym innym jak Unwrapem. Dodatkowo material zmienia sie na Shell, ktory sklada sie z zachowanych ustawien, ktore miales wczesniej i z nowej, pojedynczej textury. Looknij tam, moze masz ja wylaczona.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto