Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

uzywam 3ds max 5. sciagnalem plugin unwarp tools. moj problem jest taki. mam model domu na ktory nalozylem spora ilosc tekstur. chcialbym miec jedna teksture. zrobilem wiec tak: domek sklada sie z kilku modeli wiec polaczylem je ze soba. potem odpalilem unwarp tools i dalem flatten mapping. potem wyrenderowalem do tekstury caly obiekt i dostalem bardzo ladna teksture calego domku z mapowaniem unwarp. problem jest taki ze nie wiem jak nalozyc ta teksture na model. co prawda w oknie unwarp tekstura naklada sie rowno zgodnie z mapowaniem unwarp ale nie chce na modelu. prosze o pomoc. nie wiem co robie zle.

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Po \"bejkowaniu\" textury na model nakladany jest modyfikator \"automatic flatten UV\", ktory jest niczym innym jak Unwrapem.

 

Dodatkowo material zmienia sie na Shell, ktory sklada sie z zachowanych ustawien, ktore miales wczesniej i z nowej, pojedynczej textury. Looknij tam, moze masz ja wylaczona.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności