dyonizoss Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 hejka! mamtakie pytanko/problem: zrobiłem se prosta scenke, renderuje ja wmaxwellu. na scenkę składa sie lodówka z napojami ( taka z duużą szyba :) w srodku są wideoczne puszki z różnymi napojami: cola, fanta itp. w lodówce jest jeden plane na górze jako oswietlenie. na puszki nałozyłem texturki znaleźone na necie, materiały tycg ouszek zrobiłem w maxie, tzn materiał maxwell plastic plus sciagniete .jpg jako color. problem polega na tym, ze wogole tych texturek nie widac,nałozyłem cylindrycznego uvw, w viewporcie wszystko oki, a na renderze wychodzą szare. myslałemzemoze są zaduze odbicia ustawione, wiec zmniejszyłem do minimum, to samo. moze swiatło zabardzo na nie siweci, ale jak je zmieniam to to samo. zawsze są szare. czy wiecie co mozebyc nie tak?? moze lepiej taki material jako mxm w studio maxwellowym edytorze zrobic, jeżeli tak, to jak najlepiej?? Z góry dziekuje PoZdRo!!!!
Hindus Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 materiały z starego maxwella mają to do siebie że nie najlepiej działają w nich tekstury itd (jesli idzie ich działanie pod 1.0) - spróbuj z mxm - teksture wstaw wtedy w slot reflect 0 i spróbuj - bez screenów coś ciężko powiedzieć.
Grimor Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 Zrob tak jak mowi hindus :] jako MXM material tak samo mailem z innymi materialami albo daj tez do innych map nie tylko color te teksturke ja tak robiel mi dzialo ale to nie jest najlepsze rozwiazanie zrob MXM
dyonizoss Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 oki. juz wszystko ok, z mxm działa jak nalezy. dzieki PoZdRo!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się