Frankot Napisano 26 Sierpień 2003 Napisano 26 Sierpień 2003 Potrzebuje informacji jak zrobić metal na pancerz z maskowaniem pustynnym.Dobrze byłoby gdyby to była jakaś konfigóracja proceduralnej mapy max\'a. Chciałbym uzyskać efekt jak poniżej. www.max3d.pl/forum/viewthread.php?action=attachment&tid=1570&pid=16348
Galtor Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 Może ta odpowiedź wyda się nieco głupia ale czy nie wystarczy po prostu użyć proceduralnej mapy noise (no trzeba oczywiście nieco poeksperymentować z ustawieniami i kolorami) żeby uzyskać taki efekt (chodzi mi o diffuse)
Frankot Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 Dzięki, ale ten problem został już rozwiązany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się