Balas Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 Wyglada to tak: Siatka: Vertexy nie sa nigdzie powielone. Moglby ktos doradzic jak to naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 sproboj modyfikatorem vertex weld, jesli robiles z plane to czasem moze to pomoc jak sie normalne popi.... tylko dobrze wycyrkluj wartosc tak zeby siatki nei zmielilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 20 Maj 2006 Autor Share Napisano 20 Maj 2006 Nic nie pomaga (nawet w duzych wartosciach). IMO jest cos z siatka ale nie wiem jak poprawic :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 No coś jest nie tak - masz tam triangle i pięciokąty które deformują siatke po zagęszczeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 no jak - masz tam zarówno trójkąty jak i nie połączony vertex :) już mi to poprawiaj ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 20 Maj 2006 Autor Share Napisano 20 Maj 2006 hindus, chodzi mi w szczegolnosci o to miejsce, na ktore dalem zblizenie. Tam jest tylko jeden 5-kat, reszta to 4-katy, a podwojnych vertexow nie ma, bo sprawdzalem kazdy z osobna :) Ja juz nie mam pomyslow :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 2 miejsca to wina tego co napisałem - 3 miejsce to z tego co widze po zbliżeniu - totalny bajzel jesli idzie o chamfery - nie wiem jak ty to zrobiłes :) jak mozesz to wydetachuj ten kawałek lampy i zapodaj jako 3ds bez ms. btw 5 tez gorsza niz 4 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 20 Maj 2006 Autor Share Napisano 20 Maj 2006 http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=10D1AB8C5014EB77 Prosze bardzo ;) totalny bajzel jesli idzie o chamfery - nie wiem jak ty to zrobiłes :) nie wiem czemu bajzel? Robilem 2x chamfera zeby ostrzejszy kant byl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 słabo sie starasz - te 2 vertexy nie są zweldowane - spróbuj zaznaczyc którys z nich i przesunąc - zobaczysz ze są tam 2 vertexy w jednym miejscu :P Dzieki - Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 20 Maj 2006 Autor Share Napisano 20 Maj 2006 No wlasnie zaznaczam, przesuwam i przesuwam tylko jeden :| edit: Po zaimportowaniu tego, co Ci wyslalem te wierzcholki sa rozlaczone :/ ocb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 hmm a ty wiesz przez co rozumiec pojecie weld ? to łaczy vertexy - po drugie przesiadz se na editable poly - tam jest masa nie poweldowanych vertexów !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 20 Maj 2006 Autor Share Napisano 20 Maj 2006 Napisalem juz w edicie ale napisze jeszcze raz, po zaimportowaniu pliku *.3ds wierzcholki sa rzeczywiscie rozlaczone, a w *.max nie :/ po drugie przesiadz se na editable poly Robie na EP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 20 Maj 2006 Share Napisano 20 Maj 2006 Napisalem juz w edicie ale napisze jeszcze raz, po zaimportowaniu pliku *.3ds wierzcholki sa rzeczywiscie rozlaczone, a w *.max nie :/ pierwsze słysze :) jak masz maxa innego niz 8 to wydetachuj i zapisz jako max. Aha - zaraz robie rzad i ide spac wiec jak szybko sie spręzysz to damy rade dzisiaj jesli idzie o mnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 20 Maj 2006 Autor Share Napisano 20 Maj 2006 Niestety uzywam Maxa 8 (jak widac na screenach), moze cos max pieprzy przy exporcie :/ wyexportowalem jeszcze raz wczesniej zmieniajac na mesh i jest chyba OK: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=FF17FEBC6236D521 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 21 Maj 2006 Share Napisano 21 Maj 2006 dobra juz wiem - poprostu jak biegna te poziome edge od tych vertexów które powstały po chamferowaniu to 2 edge biegna zbyt blisko siebie i dlatego jest takie ostre załamanie w kazdym miejscu :) jak już sie brałes za chamfery to za szybko z nimi pojechałes - teraz bedziez musiał dokładnie poustawiac vertexy i nei wiem czy na tym dobrze wyjdziesz - poprostu - w niektorych miejscach jest za gęsto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 21 Maj 2006 Share Napisano 21 Maj 2006 Chamfery to sie robi na oddzielnym modyfikatorze (dodając editable poly) i tylko na nim robiąc, tak zeby moc ten modyfikator spokojnie skasować w razie jakiegoś psikusa. A co do problemu, sprawdź czy wszystkie polygony są odwrócone do siebie normalnie, wyłącz "2-sided" w opcjach viewportu i włącz dla obiektu "backface cull" (oczywiście jesli to zmieniałeś) i zobacz czy zadem polygon nie jest przeźroczysty ze strony od strony maski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Balas Napisano 21 Maj 2006 Autor Share Napisano 21 Maj 2006 Chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie zrobienie tego od nowa z Waszymi wskazowkami :) Dzieki za pomoc i cierpliwosc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi