Faun Napisano 21 Maj 2006 Share Napisano 21 Maj 2006 Witam Chcę wyekstrudować obiekt z okręgu, który odłączyłem od obiektu (zdj.nr 2) (zaznaczyłem krawędzie, a potem odlączyłem je za pomocą opcji "create shape from selection") Niestety po zastosowaniu extrude dzieją sie jakies dziwne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 21 Maj 2006 Share Napisano 21 Maj 2006 w opcjach extrude powinna być możliwość zmiany osi, w tym przypadku z "Y" na "Z lub X". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 21 Maj 2006 Share Napisano 21 Maj 2006 wszystko dzieje sie jak najbardziej prawidlowo extrudujesz wg view-ekstruduj po local, jesli sie nei da i dalej tak bedzie, to mozesz esktrudowac sciane wzdloz (czyli walec po osi) ale z roznica zero, a pozniej przeskalowac i ekstrudowac dalej: II I I a ostateczna metoda: zaznacz co drugi poly (nie moge byc polaczone po obwodzie) albo grupami po dwa czy trzy, tak zeby srodek ceizkosci byl tam gdize trzeba (czyli na osi walca) i ekstruduj, po tem wyekstruduj na te sama wielkosc pozostale, wytinj scianki ktore powinny sie laczyc, i colapsuj wierzcholki ktore powinny byc razem, to duzo recznejroboty, nastepnym razem przemysl projekt jak to da sie zrobic :) a ze zdrowych metod, to zamiast extrude, po prostu to przeskaluj na jednej si i zatachuj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 21 Maj 2006 Autor Share Napisano 21 Maj 2006 Sęk w tym, że używam modyfikatora extrude dla spline'a, a tu nie ma możliwości zmiany osi. Natomiast kiedy konwertuję okrąg na poly, obiekt znika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi