Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam mały(no nie całkiem taki mały) problem:

Chcę zrobić coś takiego, że jeśli będę działał na obiekt jakimiś siłami (chodzi o symulacje Dynamics) to niezależnie w którym kierunku będzie działała siła, ciało będzie się mogło poruszać tylko w jednym kierunku (a dowolnym zwrocie). Np. jak siła będzie działała tak że zwykłe ciało przemieści się x=x+5, y=y+20, z=z+50 to ciało poruszy się tylko wzgl. osi x czyli przemieści się o 5 jednostek x.

Poza tym obiekt musi być możliwy do przemieszczania, np. z całą grupą.

 

Mam MAX\'a3.1

 

PS: Wątpię czy Ktoś załapał ale... jak co to pytać.

 

aaaaaaaaa i jeszcze jedno-da się coś zrobić aby podczas symulacji Dynamics się obiekty nie \"wcinały\" w siebie???

 

Dzięki za każdą odpowiedź.

pzd Zbyszek.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie sprawdzałem jeszcze, więc piszę w ciemno trochę.... ale spoko

Na pierwszy rzut oka przychodzą mi do głowy 2 rozwiązania

 

w zakładce Hierarchy masz coś takiego jak links itp. tam możesz ograniczyć przesówanie, skalowanie, obracanie obiektów do pojedynczej osi

nie wiem czy się sprawdzi

 

drugie rozwiązanie to Track View i po symulacji edycja kluczy... optymalizacja i usunięcie kluczy w niepotrzebnych osiach...

pamiętaj o kontrolerze Euler XYZ

Napisano

jesli dobrze cie zrozumialem, ogolnie wydaje sie to dosyc proste

 

w reactorze zrob symulacje na jakims osobnym obiekcie, a pozniej do tego obiektu dolacz ten obiekt ktory ma sie poruszac tylko wedlug osi X, ten drugi obiekt dolacz do pierwszego tak zeby przejmowal wartosci X obiektu pierwszego mozesz to zrobic w \"Wire parameters\" lub pokombinowac z \"Assign Controller\"

 

zeby sie wcinaly, nie probowalem ale moze collision tolerance zmien ?

 

po za tym reactor wydaje mi sie dosyc mocno ograniczony jak na swoje mozliwosci, dziekuje :)

Napisano

[rotfl2] w momencie gdy udzielalem odpowiedzi ktos mnie wyprzedzil :cool:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.