mtr Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Witajcie mam problem. Robię puszkę herbacianą i chcę aby każda ścianka miała inną teksturkę. Stosuje Multi/Sub - Object i materiały podrzędne są mapami. Po nałożeniu całego materiału na obiekt (ID mam już zrobione poszczególnych poligonów) próbuje "ustawić" w menu "Coordinates" rozmieszczenie tekstury i zauważam, że obrazek ustawia się prawidłowo na 10 poligonach z 20 mojej ściany (5*4) od "góry" patrząc, a na pozostałych strasznie rozciąga się przedłużenie z granicy między poligonami "prawidłowymi "u góry a "nieprawidłowymi" z dołu . Co prawda na tej granicy następuje zgięcie lekkie ściany ale zgięcie jest tez między poligonami prawidłowymi. Spotkaliście się z problemem?
sanki Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 pokaz jakiegos skrina to latwiej bedzie sobie to wyobrazic ale pewnie nie nadales uvw map dla poszczegolnych id materialu
mtr Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 Nie nadałem UVW Map dla poszczególnych ID to prawda... Jak to zrobić i w ogóle czy jest to konieczne bo zauważyłem, że problemem jest wyświetlanie się tekstury prawidłowo na poligonach równoległych do siebie ale na jakimkolwiek załamaniu i wygięciu (teraz jestem pewny: na JAKIMKOLWIEK) teksturka rozciąga się. UVW Map umiem nadać na cały obiekt.
mtr Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 http://img279.imageshack.us/img279/9579/scr10ti.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się