Jump to content

Materiał złożony z teksturami


mtr

Recommended Posts

Witajcie mam problem. Robię puszkę herbacianą i chcę aby każda ścianka miała inną teksturkę. Stosuje Multi/Sub - Object i materiały podrzędne są mapami. Po nałożeniu całego materiału na obiekt (ID mam już zrobione poszczególnych poligonów) próbuje "ustawić" w menu "Coordinates" rozmieszczenie tekstury i zauważam, że obrazek ustawia się prawidłowo na 10 poligonach z 20 mojej ściany (5*4) od "góry" patrząc, a na pozostałych strasznie rozciąga się przedłużenie z granicy między poligonami "prawidłowymi "u góry a "nieprawidłowymi" z dołu

. Co prawda na tej granicy następuje zgięcie lekkie ściany ale zgięcie jest tez między poligonami prawidłowymi.

 

Spotkaliście się z problemem?

Link to comment
Share on other sites

Nie nadałem UVW Map dla poszczególnych ID to prawda... Jak to zrobić i w ogóle czy jest to konieczne bo zauważyłem, że problemem jest wyświetlanie się tekstury prawidłowo na poligonach równoległych do siebie ale na jakimkolwiek załamaniu i wygięciu (teraz jestem pewny: na JAKIMKOLWIEK) teksturka rozciąga się.

 

UVW Map umiem nadać na cały obiekt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy