mtr Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Witajcie mam problem. Robię puszkę herbacianą i chcę aby każda ścianka miała inną teksturkę. Stosuje Multi/Sub - Object i materiały podrzędne są mapami. Po nałożeniu całego materiału na obiekt (ID mam już zrobione poszczególnych poligonów) próbuje "ustawić" w menu "Coordinates" rozmieszczenie tekstury i zauważam, że obrazek ustawia się prawidłowo na 10 poligonach z 20 mojej ściany (5*4) od "góry" patrząc, a na pozostałych strasznie rozciąga się przedłużenie z granicy między poligonami "prawidłowymi "u góry a "nieprawidłowymi" z dołu . Co prawda na tej granicy następuje zgięcie lekkie ściany ale zgięcie jest tez między poligonami prawidłowymi. Spotkaliście się z problemem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanki Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 pokaz jakiegos skrina to latwiej bedzie sobie to wyobrazic ale pewnie nie nadales uvw map dla poszczegolnych id materialu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mtr Posted May 22, 2006 Author Share Posted May 22, 2006 Nie nadałem UVW Map dla poszczególnych ID to prawda... Jak to zrobić i w ogóle czy jest to konieczne bo zauważyłem, że problemem jest wyświetlanie się tekstury prawidłowo na poligonach równoległych do siebie ale na jakimkolwiek załamaniu i wygięciu (teraz jestem pewny: na JAKIMKOLWIEK) teksturka rozciąga się. UVW Map umiem nadać na cały obiekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mtr Posted May 22, 2006 Author Share Posted May 22, 2006 http://img279.imageshack.us/img279/9579/scr10ti.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now