Napisano 26 Maj 200618 l Witam!! chcialbym wkoncu opanowacto cholerne mapowanie :D i mam taki problem zrobilem tak jak klicek w tutku ale wyszlo tak jak na obrazku :) czemu?? ps. klicku powiedz mi jak robisz ze zaznaczasz edges do ciecia (te na zielono) w normalnym oknie geometrty a nie oknie unwrpa ??
Napisano 26 Maj 200618 l no wiec na poczatku robisz tak zeby zfreezowac mirrora jakiego masz na glowie , jezeli nie masz mirrora na glowie to pamietaj zeby nie zaznaczaqc hard edgy na calej dlugosci glowy : A ja robie zielone linie w viewporcie poprzez "hardnes" -> "hard" opis ponizej
Napisano 26 Maj 200618 l Autor WItam!! ok :) wiec tak mam problem gdyz moj model to jest glowa z maxa (.3ds) importowalem do wingsa usunalem polowke glowy i dalem creat virtual mirror ale robi mi glowe (tzw druga polowke) pod katem :) da sie zrobic aby bylo dobrze ?? a jak nie mam mirrora to jak nie moge dawac hardedgy na cala dlugosc?? bo nie kumam ?? :)
Napisano 26 Maj 200618 l naciskajac "L" masz edge loop dlatego mogles zaznaczyc cala dlugosc poprzez srodek glowy ;) o to mi kaman Jak importujesz glowe to tylko z obj przestan uzywac formatu 3ds bo to gowno nie format , importujesz usuwasz polowke zaznaczasz ten jeden duzy polygon ktory powstal (face) prawy przycisk flaten i flaten by x ustawia powierzchnie do pionu wchodzisz i robisz virtual mirror. No i przydalo by sie wejsc w tryb obiektu zaznaczyc obiekt prawy przycisk i cleanup zeby wywalic pozostalosci po usunieciu czyli isolated vertixes i isolated edges
Napisano 26 Maj 200618 l Autor dziki klicus :D za wyjasnienie wiesz ze przez te 2dni(3??) sie duzo nauczylem w wingsie :D i to wszytko dzieki tobie :) dalbym ci punkty ale nie moge :) choc dalej nie chce wyjsc tak jak bym chcial ale to tylko moja nie wiedza troche potrenuje a sie uda :) jeszcze raz dzieki klicek :) pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto