Ops Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 ot taki sobie miesniak bez wiekszego przeznaczenia ok. 3000 poly BTW: da sie zmienic rozdzielczosc w viewport-cie maxa??
dr Ug Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Fajny:) Tylko z tym czarnym tlem wyglada, jakby brakowalo poligonow. Rozdzielczosc viewporta zwiekszasz wraz ze zwiekszeniem rozdzielczosci ekranu. Moglbys jeszcze zapostowac jakies zblizenie?
Pablo Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 No ładny...ale tak jak mówi Drug..może pokazesz go w zbliżeniu? oraz w innej kolorostytce..bo to wszystko sie razem zlewa.. pozdr
Ops Napisano 27 Sierpień 2003 Autor Napisano 27 Sierpień 2003 as you wish ... a z ta rozdzielczoscia to nie tak do konca chodzi mi o ten efekt schodkowania na texturach w viewport-cie( jak wiadac na obrazku ) w renderach tego nie widac. wiec jak poprawic jakosc tych obrazkow a jezeli sie nie da to jak mozna inaczej pokazac model w openGL?? hyy?? :)
dr Ug Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Looknij tu: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6207 i zrob tak jak Darko. Textury powinny byc lepsze. Poszukaj takze w Helpie Viewport Shader. Moze to cos pomoze. Powodzenia.
dr Ug Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 To teraz tylko rig i animacja:) Taki HULK Lite ;) Chcialbym to zobaczyc.
darkelf Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 hmm no tak modelik jak dla mnie za malo lowpoly :P, ale to kwestia engineu :)). A co do strony anatomicznej to co znacza te jego lydy? Pozatym mysle ze z tylu poligonkow/trisow moznaby wiecej trochu wyciagnac, ale niemniej model b. fajny :). Acha jeszcze jedno - fajne pakuly :)).
darkelf Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 ach, i jeszcze stopy, do poprawy :P PS. fajna ta szybka odpoiwedz :DD
D@rko Napisano 6 Wrzesień 2003 Napisano 6 Wrzesień 2003 jak na gre to model ma az za duzo poly:D ale powiedzmy, że by to hulało na enginie Dooma 3, musiałbyś zrobić model ze 300000 poly a z niego mapę normalnych. Nałożyć w gierce na ten model 3000 poly mapę tego z 300000 i wsjo! mamy super dokladny modelik. Na nie Doomowych enginach trzeba popracować nad texturami ostro. BTW zrobić przekonujący model LOW poly do gierki to nie lada wyzwanie :)
MaggeM Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 Momento.. czy ten model ma 3000 poly faktycznie czy tez 3000 trojkcikow(facow) co>???? bo jesli 3000 trojkatow to moze byc i spokojnie bedzie chodzic chociazby w Unrealu./ No bo jesli to jest 3000polygonow no to w sumie model ma ok 6000 trojkatow :) a wtedy doom sie klanie chociaz to zalezy od sprzetu bo widzialem modele np do Unreala ktore mialy po 5/6000 trojkatow i chodzilo :) A doomie faktycznie robi sie model w 2 wersjach low i high gdzie w tym drugim wali sie postacie po 1.000.000 trojkatow :) hehe no ale do tego dochadza bumpy i speculary wiec to tak super wyglada.. Zrob texturki do tego modeliku..a odnosnie tego plusika no to jakis suuchar :)
Phantom Napisano 26 Wrzesień 2003 Napisano 26 Wrzesień 2003 bardzo milutki modelik...od przodu wygląda ślicznie :) ale od tyłu degustują dolne części nogi (od kolana w dół)... osobiście wyobrażam sobie \"plusika\" w czarnym kolorze z czerwonym znaczkiem \"+\" :P pozdrawiam...[piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się