Skocz do zawartości

POSTAC LP: Plusik


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ot taki sobie miesniak bez wiekszego przeznaczenia

ok. 3000 poly

 

BTW: da sie zmienic rozdzielczosc w viewport-cie maxa??

 

 

 

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny:)

 

Tylko z tym czarnym tlem wyglada, jakby brakowalo poligonow.

 

Rozdzielczosc viewporta zwiekszasz wraz ze zwiekszeniem rozdzielczosci ekranu.

 

Moglbys jeszcze zapostowac jakies zblizenie?

 

Napisano

No ładny...ale tak jak mówi Drug..może pokazesz go w zbliżeniu? oraz w innej kolorostytce..bo to wszystko sie razem zlewa..

 

pozdr

Napisano

as you wish ...

a z ta rozdzielczoscia to nie tak do konca chodzi mi o ten efekt schodkowania na texturach w viewport-cie( jak wiadac na obrazku ) w renderach tego nie widac.

wiec jak poprawic jakosc tych obrazkow a jezeli sie nie da to jak mozna inaczej pokazac model w openGL?? hyy?? :)

Napisano

hmm no tak modelik jak dla mnie za malo lowpoly :P, ale to kwestia engineu :)).

A co do strony anatomicznej to co znacza te jego lydy?

Pozatym mysle ze z tylu poligonkow/trisow moznaby wiecej trochu wyciagnac, ale niemniej model b. fajny :).

Acha jeszcze jedno - fajne pakuly :)).

Napisano

jak na gre to model ma az za duzo poly:D ale powiedzmy, że by to hulało na enginie Dooma 3, musiałbyś zrobić model ze 300000 poly a z niego mapę normalnych. Nałożyć w gierce na ten model 3000 poly mapę tego z 300000 i wsjo! mamy super dokladny modelik. Na nie Doomowych enginach trzeba popracować nad texturami ostro. BTW zrobić przekonujący model LOW poly do gierki to nie lada wyzwanie :)

 

 

Napisano

Momento.. czy ten model ma 3000 poly faktycznie czy tez 3000 trojkcikow(facow) co>???? bo jesli 3000 trojkatow to moze byc i spokojnie bedzie chodzic chociazby w Unrealu./ No bo jesli to jest 3000polygonow no to w sumie model ma ok 6000 trojkatow :) a wtedy doom sie klanie chociaz to zalezy od sprzetu bo widzialem modele np do Unreala ktore mialy po 5/6000 trojkatow i chodzilo :) A doomie faktycznie robi sie model w 2 wersjach low i high gdzie w tym drugim wali sie postacie po 1.000.000 trojkatow :) hehe no ale do tego dochadza bumpy i speculary wiec to tak super wyglada.. Zrob texturki do tego modeliku..a odnosnie tego plusika no to jakis suuchar :)

Napisano

bardzo milutki modelik...od przodu wygląda ślicznie :) ale od tyłu degustują dolne części nogi (od kolana w dół)...

 

osobiście wyobrażam sobie \"plusika\" w czarnym kolorze z czerwonym znaczkiem \"+\" :P

 

pozdrawiam...[piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności