Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ot taki sobie miesniak bez wiekszego przeznaczenia

ok. 3000 poly

 

BTW: da sie zmienic rozdzielczosc w viewport-cie maxa??

 

 

 

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajny:)

 

Tylko z tym czarnym tlem wyglada, jakby brakowalo poligonow.

 

Rozdzielczosc viewporta zwiekszasz wraz ze zwiekszeniem rozdzielczosci ekranu.

 

Moglbys jeszcze zapostowac jakies zblizenie?

 

Napisano

No ładny...ale tak jak mówi Drug..może pokazesz go w zbliżeniu? oraz w innej kolorostytce..bo to wszystko sie razem zlewa..

 

pozdr

Napisano
  • Autor

as you wish ...

a z ta rozdzielczoscia to nie tak do konca chodzi mi o ten efekt schodkowania na texturach w viewport-cie( jak wiadac na obrazku ) w renderach tego nie widac.

wiec jak poprawic jakosc tych obrazkow a jezeli sie nie da to jak mozna inaczej pokazac model w openGL?? hyy?? :)

Napisano

To teraz tylko rig i animacja:)

Taki HULK Lite ;) Chcialbym to zobaczyc.

Napisano

hmm no tak modelik jak dla mnie za malo lowpoly :P, ale to kwestia engineu :)).

A co do strony anatomicznej to co znacza te jego lydy?

Pozatym mysle ze z tylu poligonkow/trisow moznaby wiecej trochu wyciagnac, ale niemniej model b. fajny :).

Acha jeszcze jedno - fajne pakuly :)).

Napisano

jak na gre to model ma az za duzo poly:D ale powiedzmy, że by to hulało na enginie Dooma 3, musiałbyś zrobić model ze 300000 poly a z niego mapę normalnych. Nałożyć w gierce na ten model 3000 poly mapę tego z 300000 i wsjo! mamy super dokladny modelik. Na nie Doomowych enginach trzeba popracować nad texturami ostro. BTW zrobić przekonujący model LOW poly do gierki to nie lada wyzwanie :)

 

 

Napisano

Momento.. czy ten model ma 3000 poly faktycznie czy tez 3000 trojkcikow(facow) co>???? bo jesli 3000 trojkatow to moze byc i spokojnie bedzie chodzic chociazby w Unrealu./ No bo jesli to jest 3000polygonow no to w sumie model ma ok 6000 trojkatow :) a wtedy doom sie klanie chociaz to zalezy od sprzetu bo widzialem modele np do Unreala ktore mialy po 5/6000 trojkatow i chodzilo :) A doomie faktycznie robi sie model w 2 wersjach low i high gdzie w tym drugim wali sie postacie po 1.000.000 trojkatow :) hehe no ale do tego dochadza bumpy i speculary wiec to tak super wyglada.. Zrob texturki do tego modeliku..a odnosnie tego plusika no to jakis suuchar :)

Napisano

bardzo milutki modelik...od przodu wygląda ślicznie :) ale od tyłu degustują dolne części nogi (od kolana w dół)...

 

osobiście wyobrażam sobie \"plusika\" w czarnym kolorze z czerwonym znaczkiem \"+\" :P

 

pozdrawiam...[piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności