Napisano 26 Maj 200618 l Na początek się chciałem przywitać, bo to pierwszy post :D . Ale do rzeczy: Mam 3DS Max 7 i od dłuższego czasu próbuje stworzyć realistyczny materiał szkła, niestety mi nie wychodzi. Czy ktoś mógł by mi powiedzieć co gdzie i jak poustawiać, żeby jakiś element wyglądał jakby był wykonany ze szkła? PS: nie posiadam VRaya ani innych takich; mam 'gołego' Maxa i Texporter. Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 27 Maj 200618 l Ale pewnie masz mental ray'a - w dzile mental ray masz przyklejony wątek z tutkami.
Napisano 27 Maj 200618 l To wersja jezeli uzywasz Scanline'a. 1. Otwierasz material editor (klawisz M). Następnie klikasz tam gdzie pisze [ Standard ] ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditor6sl.jpg ). 2. Pojawia sie okno Material/Map Browser. Zaznaczasz Archtectural i potem klikasz [ OK ] ( http://img154.imageshack.us/my.php?image=mmbrowser6vx.jpg ). 3. Znika okno Material/Map Browser. W Material Editorze z rozwijanej listy ( http://img164.imageshack.us/my.php?image=meditorarch4tm.jpg ) wybierz Glass - Clear ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditorarchglassclear0kv.jpg ) Potem pozostalo ci juz przesunac kulke reprezentujaca material na obiekt którem chciałbys dany material przypisac i render.
Napisano 27 Maj 200618 l To najprostszy sposób na "jakis tam" material szkla :)) mintrill --> nie wszyscy umieją uruchomic Mentel Raya xD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto