Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na początek się chciałem przywitać, bo to pierwszy post :D .

 

Ale do rzeczy:

Mam 3DS Max 7 i od dłuższego czasu próbuje stworzyć realistyczny materiał szkła, niestety mi nie wychodzi.

Czy ktoś mógł by mi powiedzieć co gdzie i jak poustawiać, żeby jakiś element wyglądał jakby był wykonany ze szkła?

 

PS: nie posiadam VRaya ani innych takich; mam 'gołego' Maxa i Texporter.

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To wersja jezeli uzywasz Scanline'a.

 

1. Otwierasz material editor (klawisz M). Następnie klikasz tam gdzie pisze [ Standard ] ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditor6sl.jpg ).

2. Pojawia sie okno Material/Map Browser. Zaznaczasz Archtectural i potem klikasz [ OK ] ( http://img154.imageshack.us/my.php?image=mmbrowser6vx.jpg ).

3. Znika okno Material/Map Browser. W Material Editorze z rozwijanej listy ( http://img164.imageshack.us/my.php?image=meditorarch4tm.jpg ) wybierz Glass - Clear ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditorarchglassclear0kv.jpg )

 

Potem pozostalo ci juz przesunac kulke reprezentujaca material na obiekt którem chciałbys dany material przypisac i render.

Napisano

To najprostszy sposób na "jakis tam" material szkla :))

 

mintrill --> nie wszyscy umieją uruchomic Mentel Raya xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności