Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na początek się chciałem przywitać, bo to pierwszy post :D .

 

Ale do rzeczy:

Mam 3DS Max 7 i od dłuższego czasu próbuje stworzyć realistyczny materiał szkła, niestety mi nie wychodzi.

Czy ktoś mógł by mi powiedzieć co gdzie i jak poustawiać, żeby jakiś element wyglądał jakby był wykonany ze szkła?

 

PS: nie posiadam VRaya ani innych takich; mam 'gołego' Maxa i Texporter.

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To wersja jezeli uzywasz Scanline'a.

 

1. Otwierasz material editor (klawisz M). Następnie klikasz tam gdzie pisze [ Standard ] ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditor6sl.jpg ).

2. Pojawia sie okno Material/Map Browser. Zaznaczasz Archtectural i potem klikasz [ OK ] ( http://img154.imageshack.us/my.php?image=mmbrowser6vx.jpg ).

3. Znika okno Material/Map Browser. W Material Editorze z rozwijanej listy ( http://img164.imageshack.us/my.php?image=meditorarch4tm.jpg ) wybierz Glass - Clear ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditorarchglassclear0kv.jpg )

 

Potem pozostalo ci juz przesunac kulke reprezentujaca material na obiekt którem chciałbys dany material przypisac i render.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności