marcin.mat Napisano 26 Maj 2006 Napisano 26 Maj 2006 Na początek się chciałem przywitać, bo to pierwszy post :D . Ale do rzeczy: Mam 3DS Max 7 i od dłuższego czasu próbuje stworzyć realistyczny materiał szkła, niestety mi nie wychodzi. Czy ktoś mógł by mi powiedzieć co gdzie i jak poustawiać, żeby jakiś element wyglądał jakby był wykonany ze szkła? PS: nie posiadam VRaya ani innych takich; mam 'gołego' Maxa i Texporter. Z góry dzięki za pomoc.
piotrek Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Ale pewnie masz mental ray'a - w dzile mental ray masz przyklejony wątek z tutkami.
merv_ Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 To wersja jezeli uzywasz Scanline'a. 1. Otwierasz material editor (klawisz M). Następnie klikasz tam gdzie pisze [ Standard ] ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditor6sl.jpg ). 2. Pojawia sie okno Material/Map Browser. Zaznaczasz Archtectural i potem klikasz [ OK ] ( http://img154.imageshack.us/my.php?image=mmbrowser6vx.jpg ). 3. Znika okno Material/Map Browser. W Material Editorze z rozwijanej listy ( http://img164.imageshack.us/my.php?image=meditorarch4tm.jpg ) wybierz Glass - Clear ( http://img136.imageshack.us/my.php?image=meditorarchglassclear0kv.jpg ) Potem pozostalo ci juz przesunac kulke reprezentujaca material na obiekt którem chciałbys dany material przypisac i render.
merv_ Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 To najprostszy sposób na "jakis tam" material szkla :)) mintrill --> nie wszyscy umieją uruchomic Mentel Raya xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się