Arnet Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Witam. Po wymodelowaniu glowy chcialbym stworzyc swoja biblioteke mimiki twarzy. Stad moje pytania: od czego rozpoczac tworzenie mimiki twarzy??... jakiego programu najlepiej uzyc?? Czy ktos moglby krociotko w punktach wypisac etapy tworzenia takowej mimiki w jakiejs aplikacji najlepiej sklonnej do wspolpracy z 3ds max 4.25??
Sharp Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 hmm...kiedys ale to bardzo dawno temu sie bawilem w cos podobnego(ale tak zeby sprawdzic) . Modyfikator Morpher. Wiem że tam modeluje sie kilka pojedynczych gestow twarzy (np usmiech), zapisuje sie to w takich okienkach i potem jakos składa do kupy ze na przestrzeni ilus tam klatek geometria twarzy przeskakuje plynnie z tych momentow ktore wczesniej wprowadziles ...np ze śmiechu do smutku.
boowa Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 Dokładnie tak jak pisze Sharp Tworzysz bibliotekę poprostu wstawiając mimikę jako linki morper\'a. można ich wstawić zdaje się, że max 10. Ale to nie jest problem ponieważ możliwość mixowania ich ze sobą daje praktycznie nieograniczone możliwości... pozdrawiam
Arnet Napisano 29 Sierpień 2003 Autor Napisano 29 Sierpień 2003 rzeczywiscie.. nawet w Helpie maxowskim jest pokazany opis modyfikatora morpher na przykladzie mimiki twarzy jakiegos zolnierzyka :) dzieki za pomoc... juz wiem jak dzialac [piwo]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się