Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Po wymodelowaniu glowy chcialbym stworzyc swoja biblioteke mimiki twarzy. Stad moje pytania: od czego rozpoczac tworzenie mimiki twarzy??... jakiego programu najlepiej uzyc??

Czy ktos moglby krociotko w punktach wypisac etapy tworzenia takowej mimiki w jakiejs aplikacji najlepiej sklonnej do wspolpracy z 3ds max 4.25??

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm...kiedys ale to bardzo dawno temu sie bawilem w cos podobnego(ale tak zeby sprawdzic) . Modyfikator Morpher. Wiem że tam modeluje sie kilka pojedynczych gestow twarzy (np usmiech), zapisuje sie to w takich okienkach i potem jakos składa do kupy ze na przestrzeni ilus tam klatek geometria twarzy przeskakuje plynnie z tych momentow ktore wczesniej wprowadziles ...np ze śmiechu do smutku.

Napisano

Dokładnie tak jak pisze Sharp

 

Tworzysz bibliotekę poprostu wstawiając mimikę jako linki morper\'a. można ich wstawić zdaje się, że max 10. Ale to nie jest problem ponieważ możliwość mixowania ich ze sobą daje praktycznie nieograniczone możliwości...

 

pozdrawiam

Napisano

rzeczywiscie.. nawet w Helpie maxowskim jest pokazany opis modyfikatora morpher na przykladzie mimiki twarzy jakiegos zolnierzyka :)

 

dzieki za pomoc... juz wiem jak dzialac [piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności