Huter Napisano 27 Maj 2006 Share Napisano 27 Maj 2006 Witam :) Tak się zastanawiam czy można w maxie wymodelowany model dodać do innych brył tak by można go było stosować jak inne obiekty (modele) standardowe takie jak sprehe, box, plane itd. ... wybieramy ... klikamy w oknie i im bardziej ciągniemu kursorem tym on staje się większy lub mniejszy ... zgodnie z ruchem kursora ... Max daje taką możliwość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonre Napisano 28 Maj 2006 Share Napisano 28 Maj 2006 trzeba by było napisać skrypt i go odpalić (lub wrzucic do autostartu) jest przy takim skrypcie sporo pracy, ale jak ma to robić kilka osób kilka razy dziennie to warto napisac skrypt :) możliwe że taki, którego szukasz już istnieje, poszukaj adresów stron ze skryptami na http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=16 Poniżej szkielet, skryptu, który kiedys napisałem do tworzenia planet z wektorem kierunkowym, jeśli ktoś chce całość to niech pisze na [email protected] plugin simpleObject PlanetaUkierunkowana name:"Planeta" category:"Standard Primitives" classID:#(12345,54321) ( tool create ( on mousePoint click do ( ..... ) on mouseMove click do ( ..... ) ) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huter Napisano 29 Maj 2006 Autor Share Napisano 29 Maj 2006 Ale chwila ... bo jestem zielony w tym temacie więc się zapytam: Model który chce muszę napisać skrptem? Wymodelowałem sobie klawiaturkę ... łatwą do edycji ... klawisze są ustawione itd. I chciałbym móc ją wstawiać jak Ty swoją "Planete" ... czy mogę do skryptu podstawić ten model, czy muszę ten model stworzyć skryptowo? Bo jak to drugie to już wole Marge stosować ;) ... nie jest mi to bardzo potrzebne - zwyczajna ciekawość ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonre Napisano 30 Maj 2006 Share Napisano 30 Maj 2006 Do mojego skryptu nie można podstawiać obiektów, zamiast kuli itd, ale można analogicznie zrobić "kopiuj wzorcowy obiekt" w miejscu klkniecia myszą itd. Taki skrypt można napisać w chwile, albo kilka godzin w zależności od umiejętnośći PS co to jest Marge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 30 Maj 2006 Share Napisano 30 Maj 2006 Merge służy do łączenia scen (menu file -> merge) jutro zajme się tym problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Huter Napisano 30 Maj 2006 Autor Share Napisano 30 Maj 2006 Mam zbiór modeli w pewnym folderze ... gdy potrzebuje zastosować X model klikam file -> marge i wybieram dany plik ... wówczas wyświetla się lista modeli w pliku ... wybieramy model lub modele które zostaną skopiowane do naszej sceny ... mam dokładnie dwa modele które bardzo często stosuje (nie klawiatura która była przykładem) ... pogrzebie sobie w sieci za jakimiś skryptami bo zagadnienie mnie bardzo zainteresowało ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się