Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Lampka


Rekomendowane odpowiedzi

Gość bl0ndynek
Napisano

Tworze lampke model poniżej i mam kłopoty z jej oteksturowaniem. Chciałbym żeby to była stara i znszczona lampka, więc musze rozłożyć siatkę do tekstury i tutaj pojawiają się problemy bo coś mi nie idzie. Robie tak:

-zaznaczam poly (np. góre) ustawiam UVW Map

-dopasowuje mapowanie, a następnie collapse all

-potem Unwarp UVW -> Edit -> zaznaczam face i wybieram Flatten maping

problem w tym że dostaje w tym momencie coś strasznie rozsypane jak widać poniżej

pytanie co zrobić czy obracać każdy z tych boków i to układać teraz?

czy może jakoś inaczej zmapować?

lamp8zi.jpg

tex6av.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ja zwykle zaznaczam wybrane poly w unwarpie, porzesuwam je na mapie, welduje werteksy i wszystko robie ręcznie, tez tak musisz postapic. Zaden automat tego za Ciebie nie zrobi, no moze w niektórych przypadkach pelt ale i tak trzeba mu pomagac. tak więc do działa:)

Gość bl0ndynek
Napisano

czyli poustawiać je tak jak teraz leżą czy jakoś inaczej je rozbić bo niektóre to pionowe kreski a nie poly??

 

oto jak to teraz wygląda:

tex28sa.jpg

zabieram się za teksturki

Gość bl0ndynek
Napisano

Ziarno rzucone jest tylko na tło, tutaj wersja z jaśnieszym tłem

mydesklight1qm.th.jpg

Napisano

ta lampka wyglada jakby byla wykonana z żeliwa co jest raczej mało prawdopodobne

i troche rozjezdza ci sie mapowanie, chociaz nie wiem po co je przy takiej teksturce uzyles, bo go wogole nie widac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności