Gość bl0ndynek Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Tworze lampke model poniżej i mam kłopoty z jej oteksturowaniem. Chciałbym żeby to była stara i znszczona lampka, więc musze rozłożyć siatkę do tekstury i tutaj pojawiają się problemy bo coś mi nie idzie. Robie tak: -zaznaczam poly (np. góre) ustawiam UVW Map -dopasowuje mapowanie, a następnie collapse all -potem Unwarp UVW -> Edit -> zaznaczam face i wybieram Flatten maping problem w tym że dostaje w tym momencie coś strasznie rozsypane jak widać poniżej pytanie co zrobić czy obracać każdy z tych boków i to układać teraz? czy może jakoś inaczej zmapować?
AGmakonts Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 ja zwykle zaznaczam wybrane poly w unwarpie, porzesuwam je na mapie, welduje werteksy i wszystko robie ręcznie, tez tak musisz postapic. Zaden automat tego za Ciebie nie zrobi, no moze w niektórych przypadkach pelt ale i tak trzeba mu pomagac. tak więc do działa:)
Gość bl0ndynek Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 czyli poustawiać je tak jak teraz leżą czy jakoś inaczej je rozbić bo niektóre to pionowe kreski a nie poly?? oto jak to teraz wygląda: zabieram się za teksturki
'Fox' Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Fajnie, teraz jak mozesz to pokaz to jeszcze z jakims jasniejszym tlem i bez ziarna :)
Gość bl0ndynek Napisano 13 Czerwiec 2006 Napisano 13 Czerwiec 2006 Ziarno rzucone jest tylko na tło, tutaj wersja z jaśnieszym tłem
thorgal Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 ta lampka wyglada jakby byla wykonana z żeliwa co jest raczej mało prawdopodobne i troche rozjezdza ci sie mapowanie, chociaz nie wiem po co je przy takiej teksturce uzyles, bo go wogole nie widac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się