Guest bl0ndynek Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Tworze lampke model poniżej i mam kłopoty z jej oteksturowaniem. Chciałbym żeby to była stara i znszczona lampka, więc musze rozłożyć siatkę do tekstury i tutaj pojawiają się problemy bo coś mi nie idzie. Robie tak: -zaznaczam poly (np. góre) ustawiam UVW Map -dopasowuje mapowanie, a następnie collapse all -potem Unwarp UVW -> Edit -> zaznaczam face i wybieram Flatten maping problem w tym że dostaje w tym momencie coś strasznie rozsypane jak widać poniżej pytanie co zrobić czy obracać każdy z tych boków i to układać teraz? czy może jakoś inaczej zmapować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGmakonts Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 ja zwykle zaznaczam wybrane poly w unwarpie, porzesuwam je na mapie, welduje werteksy i wszystko robie ręcznie, tez tak musisz postapic. Zaden automat tego za Ciebie nie zrobi, no moze w niektórych przypadkach pelt ale i tak trzeba mu pomagac. tak więc do działa:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bl0ndynek Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 czyli poustawiać je tak jak teraz leżą czy jakoś inaczej je rozbić bo niektóre to pionowe kreski a nie poly?? oto jak to teraz wygląda: zabieram się za teksturki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bl0ndynek Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 : ) Vray + lekka korekta w ps Link to comment Share on other sites More sharing options...
'Fox' Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Fajnie, teraz jak mozesz to pokaz to jeszcze z jakims jasniejszym tlem i bez ziarna :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bl0ndynek Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Ziarno rzucone jest tylko na tło, tutaj wersja z jaśnieszym tłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
thorgal Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 ta lampka wyglada jakby byla wykonana z żeliwa co jest raczej mało prawdopodobne i troche rozjezdza ci sie mapowanie, chociaz nie wiem po co je przy takiej teksturce uzyles, bo go wogole nie widac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now