Napisano 28 Maj 200618 l Tworze lampke model poniżej i mam kłopoty z jej oteksturowaniem. Chciałbym żeby to była stara i znszczona lampka, więc musze rozłożyć siatkę do tekstury i tutaj pojawiają się problemy bo coś mi nie idzie. Robie tak: -zaznaczam poly (np. góre) ustawiam UVW Map -dopasowuje mapowanie, a następnie collapse all -potem Unwarp UVW -> Edit -> zaznaczam face i wybieram Flatten maping problem w tym że dostaje w tym momencie coś strasznie rozsypane jak widać poniżej pytanie co zrobić czy obracać każdy z tych boków i to układać teraz? czy może jakoś inaczej zmapować?
Napisano 28 Maj 200618 l ja zwykle zaznaczam wybrane poly w unwarpie, porzesuwam je na mapie, welduje werteksy i wszystko robie ręcznie, tez tak musisz postapic. Zaden automat tego za Ciebie nie zrobi, no moze w niektórych przypadkach pelt ale i tak trzeba mu pomagac. tak więc do działa:)
Napisano 29 Maj 200618 l czyli poustawiać je tak jak teraz leżą czy jakoś inaczej je rozbić bo niektóre to pionowe kreski a nie poly?? oto jak to teraz wygląda: zabieram się za teksturki
Napisano 13 Czerwiec 200618 l Fajnie, teraz jak mozesz to pokaz to jeszcze z jakims jasniejszym tlem i bez ziarna :)
Napisano 14 Czerwiec 200618 l ta lampka wyglada jakby byla wykonana z żeliwa co jest raczej mało prawdopodobne i troche rozjezdza ci sie mapowanie, chociaz nie wiem po co je przy takiej teksturce uzyles, bo go wogole nie widac
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto