Busiu Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Pierwszy normalnie powala... spoko, 2 ma dziwne odbicia na szybie ale reszta auta spoko.
shelby mustang Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 Design mi się niepodoba , no ale wykonanie i perspektywa naprawde spoko ;) Rysuj dalej ;)
tomzar Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 w pierwszej chwili jak zobaczylem 1 to myslalem ze Render wrzuciłes :D dobra robota
-Dino- Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 witam nowego designera samochodów!!! widać że znasz się na rzeczy... podoba mi sie wykonanie może z pomyslami nienajlepiej ale ogólne wrazenie jest bardzo dobre
tymko Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 pomysl na rysowanie samochodow zrodzil sie kilka dni temu. Jestem zupelnym amatorem w projektowaniu, ale spodobalo mi sie to i jeszcze w tej materii sie pobawie. Jak ktos chce sie odprezyc na gierce to sobie zrobilem taka: http://www.racertc.republika.pl
tymko Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 piszcie swoie uwagi bo chetnie sie czegos naucze. Przyznaje ze szyby to sa niedopracowane a ten design to tak na szybko i dokonca nie przemyslany. Ten drugi mial byc podobny do kota, a ten pierwszy to mial miec lono kobiece na przodzie, ale podczas pracuy mi sie pozmienialo.
geno7 Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Ładnie wykonane.Zauważ że na karoserii wszelkie odbicia i refleksy powinny być "ostre" a u ciebie są gładkie przejscia tak jakby wszystko było rozmazane.Myśle że jak się przyjżysz dokładniej jak na lakierze odbija sie otoczenie i swiatło, stworzysz realistyczniejszy efekt.
aspenboy Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Pierwszy super, drugi ma coś nie tam z tylnym nadkolem. Ale ogólnie rendering super, choć geno7 ma rację - teraz te auta wyglądają jakby miały pół-matowy lub matowy lakier. Ale i tak pierwszy rządzi :) Gdzie się uczyłeś renderingu?