Gość 7PEPO7 Napisano 1 Czerwiec 2006 Share Napisano 1 Czerwiec 2006 Witam. Jestem początkujący, więc proszę nie wieszać mnie ;) Jakby co to powiedzieć co skopałem, dać jakieś wskazówki, a być może się czegoś nauczę :) Praca została wykonana w 3ds max 8 + VRay. Trawa została zrobiona za pomocą systemu Hair wbudowanego w 3ds. Tło i księżyc zostały dodane w Photoshopie, a także w tym programie dodany glow. Mój sprzęt: AMD 3000+ 2x512 MB DDR RAM Kingston GeForce 7800 GT 2x250 GB HDD Samsung PS. Jeszcze raz proszę o niewygwizdanie tylko o podpowiedzi nad czym mam popracować, aby przyszłe moje prace były lepsze :):):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek.S Napisano 1 Czerwiec 2006 Share Napisano 1 Czerwiec 2006 Podoba mi sie ilustracyjny klimat pracy i pomysl,jedynie zmienilbym okapik nad studnia, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 1 Czerwiec 2006 Share Napisano 1 Czerwiec 2006 strasznie to poPSute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mort Napisano 1 Czerwiec 2006 Share Napisano 1 Czerwiec 2006 jak napisał Master = poPSułeś ale sama pracka bez PS przyjemna. PiS! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Czerwiec 2006 Share Napisano 1 Czerwiec 2006 pracka fajowa tylk otlo... tlo ci niszczy calą pracę, polecam na to tlo dac glowa w ps'ie, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 1 Czerwiec 2006 Share Napisano 1 Czerwiec 2006 pozwolilem sobie nieco zmodyfikowac zeby pokazac o co mi mniej wiecej chodzilo:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 1 Czerwiec 2006 Share Napisano 1 Czerwiec 2006 super, podziwiam ze chciało ci sie uczesać ta trawe, klima fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...