Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tutaj jest pierwsza czesc

Cześć, tak tutaj jest pierwszy z innego podręcznika złożony do ostatni. Tony skóry.

 

Co i jak. Dobrze, ponieważ I zacząłem się pisząc to, że I zrozumiałem, że I opuściłem jakieś ważne rzeczy, głównie, co kolory są użyte w innych etnicznych typach, więc to przyjdzie z innymi sekcjami tego.

 

Tak czy owak, tutaj jest pierwszy obraz. I to jest coś co I muszę powiedzieć o tym...

Palette Sample dla Tones Skin

Szczyt obrazu jest czterema podstawowymi kolorami, które głównie zrzeszyłby się z w ciele caucasian obrazu. Żółty, czerwony i chłodny, albo niebieski albo zielony. Też, biały jest konieczny i, jeśli malujesz z ograniczoną paletą, albo ciemniejszą paletą, czarny kolor też jest zawarty strojąc obraz. Nie zawarłem czarny tutaj, I chcę pominąć tę barwę, aż my jesteśmy naprawdę gotowi dla tego.

 

Szczyt jest mieszaniną tych czterech podstawowych kolorów, by dostać tony i mnie dostającego ich. Oni są pozbawieni cienia, ponieważ w tym miejscu, my nie jesteśmy dotyczeni z tym. Tylko chcemy tony skóry.

Dolna połowa tego obrazu jest gamą chromatyczną tych dwóch czerwonych i żółtych tonów i jak oni mieszają się z siebie. Możesz pracować w jakiejś z tych intensywności, tak długo jako obraz znów, pozostaje harmonijny do całości obrazu.

 

Pomysł robienia idealnego skórnego koloru tonu jest rediculous. Tony skóry zmieniają się tyle, od osoby do osoby i obraz sztuki do obrazu sztuki. Jeśli Drew Struzan został poproszony, by pomalować Harrison Fords głowę, on spytałby, który kontekst chcesz, by to został przedstawiany? Obrazowo(obrazujący) albo realistycznie. Jest różnica. I ta różnica mówi tobie, czy albo nie \"powinieneś\" użyć prosto z kolorami rurki albo nie. ANything idzie w tonach ciała tak długo jako tony pozostają harmonijny do reszty obrazu i cenią świadomość do całego obrazu.

 

Obraz Spooges pirata w żółtym do brązowego zasięgu tylko jest wielki przykład. Tak czy owak, on użył monochromatycznej palety, wszystek wpływ jest ciepły, głównie w żółtym do żółtego pomarańczowego zasięgu. On zanurza w wszystkim teh nasyca kolor tych kolorów, by utworzyć graficznie błagalny obraz pełny wartości i pełny życia, nie bacząc na kolory abscent.

Pirate przez Craig Mullins. Wielki przykład monochromatycznej palety. Pirate przez Craig Mullins.

 

Wielki przykład monochromatycznej palety.

 

 

 

 

Dziel This pierwszy część 1 jest monochromatycznego badania, z tylko czerwonym. Przeszedłem przez dobrą część zasięgu wartości czerwonego, by utworzyć tomy tutaj to przeczytało trzy wymiarowo. To jest najważniejsza część jakiegoś obrazu, czytając formę. Jeśli doesnt formy przeczytał dobrze, obraz zawiódł, nie bacząc na jego pracę techniki.

 

Ten obraz ma udowodnić, że możesz użyć jakichś kolorów, by coś co potrzebujesz dostać. Teraz oczywiście, to byłby scenariusz specjalnej okoliczności używający tyle czerwień. Ale w jakichś przypadkach, powiedz, w okręcie podwodnym kiedy czujne światła wchodzą, wszystko jest czerwone. To pracowałoby dobrze, z trochę pracy dostosowującej trochę wartości.

 

Część 2 jest obrazem duotone, znacząc, że I używam dwóch kolorów, plus odcień i ton ich, by coś co I potrzebuję dostać. To jestem, w farbie, I też używa czarny i biały, by dostosowywać zasięg wartości teh kolorów, używając czarny oszczędnie, tak jak nie zniszczyć vibrancy kolorów.

 

 

 

 

**** WAŻNY **** kiedy malujesz, jako w części dwa i mieszasz tony, by dostać cienie albo stopniowo przejść, mieszasz poprawną odpowiednią wartość tego obszaru tonów, by dostać poprawną notatkę koloru. To jestem, jeśli przedmiot jest czerwony w cieniu, I potrzebuje do też farba w czerwonym, od właśnie to pomalować przedmiot jest, ale poprawna wartość cienia. Zwykle, w punkcie, albo wysokiego klucza skali nasycenia koloru, widzenia minimalisty wartości między cieniem i światłem tylko zmieniają się przez około 2 do 3 odstępów tonu, (na tym wartość w dużej skali jest czarny ma 1 lat i jest biały 9, albo tylko odwrotność zależąca, na gdzie poszedłeś do szkoły) So czerwień, która I położyłem, by zdefiniować cień, który spojrzałaby bardzo jak moja czerwona głowa. Wtedy, zrobić obraz czucia się zobowiązanym do tła i malujesz z tak wiele kolory, ponieważ widzisz obraz, wtedy błękit w tym cieniu też potrzebuje zostać zmieszany z tę samą wartością jako czerwień w cieniu, więc wartość w tym szczególnym miejscu malujesz w nie gubią jego intensywności wartości. W zielonej i niebieskiej głowie, I pomalowałem próbki materiału obok głowy, by pokazać co I znaczę... To jest ważne jako wartości są jakie trzymać razem formę. Robię innego wizualnego na tym dzisiejszym wieczore i wystawiam jutro.

 

Część 3 tego arkusza musi zrobić z nasyceniem czerwonej żółtej pochodnej tego pomysłu. Duży owal jest pomalowany w kolorach podstawy, które serwowałyby dobrze dla realistycznego obrazu, kiedy kropka obok tego zastosowałaby się w pociągnął fashio struzan ilustracji. Obaj są jednakowo ważni, tak długo jako wartości oba barw korespondują z siebie, tak jak nie przekręcić wartość końca przedmiotu malujesz.

 

Część 4 tej strony jest kawałkiem więcej w głębokości, ale naprawdę ważny, by przeczytać około. Zdjęcie jest jakimś typowym obrazem odniesienia. Jeśli I byłem naiwny do sztuki, I mogłem spróbować używanie przebieracza koloru i chwytu z każdego obszaru w obrazie do I rodzaj coś na co wygląda dostał. Jeśli I robiłbym ten obraz jako profesjonalny kawałek, I musiałbym uwzględnić jakieś rzeczy. Największy tych byłby prostota obrazowania. Jeśli położyliśmy cienie i świeciliśmy na bok, tylko mamy formy, by walczyć z. Forma jest znów, najważniejsza rzecz w obrazie. To upraszcza problem zupełnie. Teraz widzimy ten wykres, I mam cztery główne wartości. Właśnie to I próbuję widzieć. Duże wartości, nie szczegóły w ogóle. Teraz, I pominąłem jakieś szczegóły, ale oni znów staną się częścią czterech dużych wartości, jeśli I wiem jak trzymać centrum zainteresowania i trzymać prezent consistantly w moim obrazie, dużym stwierdzeniu, z którym I zamierzałem zacząć się, to jest, te cztery główne wartości.

 

Od wszystkich artystów I nauczyłem się od, jedna rzecz, którą większość ich mówi jest trzymać obraz prosty, trzymają wartości proste, nie więcej niż 5, nie mniej niż 3. mniej niż trzech, obraz staje się graficzną reprezentacją, pójść więcej niż 5 i chaos wynika. To nie znaczy, że twój obraz nie może mieć wiele kolorów. To może mieć wszystek kolor w świecie tak długo jako wartość powetować sobie obrazu pozostaje w takcie.

 

Teraz, światło i cień dodają cztery więcej dodatkowych wartości do całkowitego obrazu, ponieważ musisz mieć jakiś rodzaj tonera dla wszystkich tych czterech dużych wartości w tym obrazie. Ale tak długo, ponieważ pierwszy cztery wartości jest stałe i dissapear od obrazu jako ty nie postępuje w twojej pracy, to powinno nadal pozostać sposobem zamierzałeś to do w pierwszy miejscu. Zrobię więcej na tym w podręczniku portretu.

 

Reszta podręcznika, który I zrobiłem włączała modelowanie formy womans głowę. Tak długo jak I znam mojego początkowy cztery kolory, I mogę użyć tych, by zmieszać moje inne kolory w obrazie i kolory zmieszały się zachowają jedność i siłę w kawałku, raczej niż dodając nowego everytime koloru, że potrzebujesz pomalować nowy obszar. Jej głowa została pomalowana z czterema kolorytami lokalnymi I zechciał dla mojego obrazu, I użyłem nieznacznie nasycony wersji tych kolorów, by zmieszać się z poprawnymi odpowiednimi wartościami. W końcu I dostałem się podobny czuj się, mniej malowany na szaro, ponieważ I wiem, że wszystko malować na szaro w obrazie jest tam tylko, ponieważ z drukować jakość obrazu. Dodałem być może zbyt dużo światła w tonach cienia, ale to nadal pracuje dobrze w formie.

 

Wtedy I szczypałem kolory jej głowy, by pokazać, że to może zostać oglądnięte w innych kolorach jak również długo jako, znów, wartości podtrzymują i duże stwierdzenie pozostaje prosty.

Etniczne tony są bardzo kolorowe, mamy żółtawy do bladych tonów dla typów asian, jak również czerwienie ziemi i ciemne sjeny dla wysokiego asians klimatu i asians w słońcu cały czas. To jest różny rodzaj opalenizny słońca, mniej bogatej w kolorach orangy, ale nadal bogatej w tonie.

Afrykański americans ma wielką rozmaitość ciemnych tonów w ciele, pamiętając, że żaden tego nie jest kiedykolwiek jako szczy - ed albo pasztecik jako caucasian miałby jego tony. African American tony mają piękne kolory purpurowe i błękity w nich z określonymi etnicznymi typami africans, kiedy jakiś ma bogate czerwienie i pięknie pokonuje zielenie w ich skintones.

Indianie mają bogate czerwienie, żółcienie ochry umbr w ich tonach i stalach. Tony skóry tak są zmienione, jeszcze tak podobnie, tylko subtelne zmiany barwy zmienią etniczny typ, ton skóry, natychmiast.

Czarna skóra, jest cudowne lustro światła, odbijając wielkie błękity i niebieskie kolory purpurowe z nieba podczas dnia, kolorów purpurowych i czerwieni wieczorem i wtedy podnosząc jakiegoś i wszystkie źródła światła w nocy i przylegając dokładnie do kolorów tego światła.

Azjatyckie tony podnoszą się bardzo światło odbite, specjalnie, jeśli to jest bogate w kolorze i to skłania się, by wymyć koloryt lokalny ciała w dużej powierzchni, wpływając cały obszar z tym tonem, jeśli światło odbite jest pół silny do bardzo silnego; dnia świecą albo zauważają światła...

1) I wziąłem kolory podstawy czerwieni kolorom purpurowym do błękitów do zieleni i layed im na dół nieprzezroczysty najpierw. To jest jaki cornwell dziekana zrobiliby, jeśli on chciał dostać dobrą reprezentację przeciwnego koloru, mając małe kawałki i kawały wpływu innych kolorów w tonach, które on produkował. Wtedy I wziąłem przeciwny kolor, uzupełnienie, albo blisko uzupełnienia, atypowego tonu ciała, po który sięgamy i I przeźroczyście zeszkliłem to przez kolory i skutki są tam, ponieważ nas, by zobaczyć, bogate kolory pod wpływem typowe tony ciała, dając im życie i klarowność co do etnicznego typu. Spędź czas patrzący na ludzi w centrum handlowym teh, z na mieście, gdzie kiedykolwiek i szukać kolorów skóry. Oni są bogatsi niż myślisz. Ponieważ mamy w zwyczaju patrzenie na OBRAZY, mamy różny pomysł czegoś co skórny ton jest. Jego nie całkiem co myślisz, że to jest typowo. Wszystek subleties, który robi skórę łagodzi co oni są są wyblakły w zdjęciach większość czasu dla fotografii. Zbyt wiele kolorów jest zbyt prawdziwy, nie fotograficzny. By nie wspomnieć , drukuj proces rozwiązuje 20-40% z subtelnych tonów, które rzeczywistość zawsze produkuje.

 

Potrzebujemy odejść od szkolenia naszego oka z zdjęciami i naturą użycia, by zobaczyć wyraźnie kolory, które potrzebujemy.

 

Wtedy możemy użyć zdjęć, by zrobić nasze obrazy i nie dyktować naszych obrazów.

Etniczny Palette Tones

 

 

2) I zrobiłem tę samą rzecz tutaj, robiąc kształty jajka reprezentujące prosty główny kształt. Dałem piłkom stopniowanie, dużo jak w takt 4, ponieważ I wyjaśnię wtedy. Raz tom został znaleziony, I sięgnąłem po te skórne tony i I zeszkliłem ich przeźroczyście przez powierzchnię kolorów, osiągając bogatsze tony niż I miałbym, jeśli I tylko malowałem w typowych tonach, które I oczekuję malować w domu, takie jak czarna piłka w takt 3.

 

3) czarna piłka, albo głowa, którą typowo pomalowalibyśmy, jeśli mieliśmy pomalować czarnej osobie(African American)...jeśli obraz jest pomalowany w tej modzie po pierwsze, upewniają się, by zapamiętać usprawiedliwić najlepsze samoloty, albo samoloty przyległe do nieba przez używanie dobrych bogatych odbijających tonów źródła światła w jego względnym kolorze. I upewnij się, że ton jest lżejszy niż źródło jest. To jest, jeśli to jest niebo, nie używają jak intensywnej barwy jako teh, którym niebo jest, rozjaśniają to z białym około co najmniej 20% albo więcej, by zrobić to czuje się jak światło.

 

4)I położyłem to tutaj, by być widocznym jak popatrzeć na dojrzałą twarz w tonie koloru. Dojrzałe znaczenie, nie dziecko obrazu, które ma jeszcze, by dotrzeć do pokwitania. Szczyt, albo region czoła jest żółtawy w tonie typowo.

Średni zespół jest obszarem cech. Te cechy, ponieważ oni są tak ciency i mają krew płynącą przez ich, oni są rumiany, czerwieńszy w cerze. Jeśli dostaje słońce, ten obszar najwięcej jest wykonany z spalać kolory.

Lower zespół jest obszarem szczęki. Na lewo jest męska piłka, obszar szczęki będący niebieski w cerze, z powodu wpływu twarzowych włosów. piłka po prawej stronie reprezentuje żeńską głowę. Zamiast twarzowych włosów reprezentujemy, my jesteśmy actuall reprezentującym obracających samolotów ten ruch szybko daleko z bezpośredniego światła i przyjmują płaszczyznę masy odbitą tony, albo tony od ramion, etc., którym te skłaniają się, by być gliniane w tonie i kiedy użytą, oni nie reprezentują twarzowych włosów w ogóle. By nie wspomnieć , kiedy używając ton i kiedy pomalować pół tonów w ciele, typowo używamy niebieskiego albo zielony, by modulować te tony, tak w tak używaniu zielonym, to prace harmonijnie z żeńską piłką, kiedy nie fałszywie przedstawiając rodzaju.

 

te dwie piłki nie mają żadnych połów tonów włączonych do ich

 

 

a tutaj druga

 

Ok, więc był o tonach, teraz to będzie prosty przegląd blokując w rzeczy, która jest ważna pierwszej i upiększając jako idziesz. Wystawię kilka różnych typów podejść, to zdarzy się, by być moim ulubionym. ITs jak cyfrowy prima alla, tylko śmiało dziecko!!!

 

Tak, zacząć się, tutaj jest odniesienie. Tutaj jest paleta kolorów, którą I zechciałem (powyżej). Ja wasnt w przysłudze takiego wstrząsającego błękitu w jego koszulce, więc I zmniejszyłem intensywność nasycenia koloru. Tutaj jest trzy wartości, albo trzy główne barwy, które I zechciałem dla obrazu. THis jest też, powtarzając co I wspomniałem w pierwszy podręczniku obrazu co I zrobiłem, gdzie zaczynasz się z 3 albo 4 wartościami po pierwsze i nic więcej niż to. 2 jest zbyt graficzny, 5 zbyt miesza. 3 albo 4 jest wygodnym numerem, by pracować z. YOu może wrócić do jakiegoś mistrza obraz i znajduje, że ta teoria wkropliła w ich pracy, wszystkiej drodze z powrotem do barokowego okresu.

 

 

 

 

 

 

TAK, mój pierwszy krok naturalnie ma zablokować w tych trzech głównych wartościach w ich pełen szacunkach kształtach. ŻADNE zarysy jeszcze, tylko duże formy.

 

Krok 1 blokujący w dużych masach z trzy główne wartości(barwami) które I zechciałem dla tego szczególnego kawałka.

 

 

Krok 2 teraz I wrócę w i rozplanowywać moje kształty linearnie tylko, by dostać pomysł, czy albo nie moje duże kształty, z którymi I zacząłem się idą do pracy. ANd jeśli I mam jakieś niezgodności, teraz jest czas, by naprawić ich...

 

zauważ - I dont robi to typowo więcej. Robię to, by pokazać ciebie jak I myślę z dużą masą koloru. WHat idzie dalej w mojej głowie technicznie. Typowo, I tylko maluję, I diagram dont, I sporządzam mapę dla tak długo, I potrzebuję do tylko farby albo I oszalałbym...

odmierz krokami 2.5-kontynuując ten proces, tylko I dostaję się określony o formalnej rozpadać się spacial twarzy. Podział trójek pionowo w dół głowa, która jest, podział w linii włosów, podziale w linii brwi, podziale w podstawie nosa i końcowego znaku w podstawie podbródka. wtedy I rozbijam twarz poziomo. Oczna przestrzeń między dwoma oczami, etc. Then I dostaję szorstki kształt linii cech dobiegłej końca, teraz jego raz, by malować.

 

 

Krok 3 Time, by zablokować w twarzy. TAK zacząć się, I zauważyłem, że I wybrałem obraz wyblakł w dużych oddzieleniach wartości, to jest equivelent do na północ oświetleniu. Dwuznaczne cienie są zawsze mocniej, by malować niż bezpośrednie światło. Jego twardszy, by robić przekonany krajobraz pagórkowaty o form. To jest inny powód, że I wybrałem ten obraz. Robiąc to kawałek trudniejszy, by utworzyć. Pierwszy rzecz, której I szukam jest zmianami samolotu i I notuję ich natychmiast. Właśnie to zdarza się tutaj. Zauważyłem w ciemniejszej wartości, rezygnujących samolotach na którejkolwiek stronie głowy. SInce on jest przodem świecił, I umieściłem o równym znaczeniu do oba stron głowy. Wartość nas od tej samej barwy ciała, tylko ciemniejszej w tonie, ciemniejszym w wartości, by pomóc potoczyć główną formę.

Krok 4 blokujący w reszcie twarzy bazował na kolorze zrzeszającym czoła, cech i podbródka i obszaru szczęki. Mój ostatni podręcznik pocętkował jak osiągnąć to. Żółtawy dla czoła, czerwonawego dla cech, niebieskawych dla obszaru brody. W tym przypadku, on ma bardzo światło odbite wchodzący od jego koszulki, poprawiając tę niebieską wartość w szczęce i podbródku.

 

Jestem konfigurowaniem średnie kolory dla tych obszarów bez blokowania ich w całkowicie. Chcę być w stanie się, by zrobić jasne decyzje o zmianach albo nie i jedyna droga, którą I mogę zrobić to około kładzie próbki materiału koloru blisko siebie, by zobaczyć jak ich względne wartości przeciwstawiają siebie nawzajem.

 

Krok 5 Ok teraz I wchodzę i blokuję w reszcie koloru dla każdego z głównych zmian samolotu, który, martwiąc o subtelties, tylko myśli, że w samolotach. I I kontynuuję zrobić to, aż forma czuje się jak to przychodzi \"wokoło\". Zaczynając czuć 3 wymiarowego...

 

 

 

Krok 6 myślenia teraz o wszystkich różnych kierunkach samoloty twarzy być zwróconymi ku i zajmując się odbijające światło i jak, że skutki samoloty twarzy. ANything będący zwrócony ku do w górę, będzie wykonany bardzo mały, jako to spogląda jak nie ma żadnego sufitu blisko szczytu jego głowy.

 

Wszystko stawanie wobec stron będzie przyjmowało barwy ekranu reflektora za jego głową. WIĘC policzki dostosują jakaś stal niebieskawe tony. Wszystkie gruntowne samoloty wezmą światło odbite od jego koszulki. te są najlżejsze odbite tony i powinny naprawdę poprawić gruntowne samoloty, albo zaakcentować ich robiących oni wyróżniać się tak niż inne rezygnujące samoloty.

 

i w tym kroku, I też teraz jestem dotyczony z szczegółami, liniami wieku, najważniejszymi wydarzeniami w oczach, uciętych liniach w zmarszczkach jego twarzy, etc.

Step7 Finishing. Teraz I jestem były zaniepokojonym z zmiękczaniem z powrotem ciężkich krawędzi, jeśli są jacyś, gubiąc znaczące szczegóły, że shouldnt być w ogóle. Upewniając, że całkowity obraz, z którym I zacząłem się, te trzy duże bloki koloru nadal podtrzymują tutaj wreszcie. To jest najważniejsze do mnie. Ta faza gry powinna zostać zawołana ofiarę fazy obrazu. Wróć i poświęć te małe niuansy pracowałeś tak twardy, by osiągać, ale przychodzić znaleźć, że oni umniejszają duży obraz, który jest coś co próbujemy uzupełnić i utworzyć.

 

Ok, rodzaj krótka ręka, ale I myślę, że to pracuje dla czego to jest. Dał mi znać co ty, którego wszystko myśli, jeśli to może zostać poprawione, jeśli brakuje kroki ty, którego dont dostaje, etc.

 

Dzięki

 

 

heh sporo tego jest ja tego nie tlumaczylem dalem to do slownika i sa bledy w tlumaczeniu ale chyba cos zrozumiesz :)

pozdrawiam

Napisano

qrde myszek ales odwalil fuszerke... proboje to czytac i nie rozumiem ani zdania... English Translator nie nadaje sie do uzycia!!!! to nie jest pomocnik tylko zbedna zabawka... ale dobrze ze zrobiles to :) [urwanie glowy]

Napisano

\"I też teraz jestem dotyczony z szczegółami, liniami wieku, najważniejszymi wydarzeniami w oczach, uciętych liniach w zmarszczkach jego twarzy, etc.\"

:D:D:D:D:D rotfl

Napisano

ja pisalem ze tego nie tlumaczylem, ani nawet nie poprawialem i nie czytalem nie chcialo mi sie :P

moze ktos przetlumaczy poprawnie... ciekawe kto ??

Napisano

WavaMiva, zostaw sobie na razie ten tutorial, to bardzo zaawansowane zagadnienie, zacznij od podstawowych rzeczy, prostych scen, najlepiej martwych natur czy cos w tym stylu, nie skacz od razu na gleboka wode jak to mowia:),

 

A tak na marginesie ten tutek, jak i wszystkie Rona Lemena jest naprawde swietny wiec moze i warto by bylo go przetlumaczyc:)

 

No i... co to kurde balast w wipie robilo?:>

i skoro juz przy czepianiu jestem.... to WM zmien tytol topicu na jakis bardziej sesowny.

 

 

 

 

Napisano

No to sie poswiece odrobine, wstep, mam nadzieje ze nie poprzekrecalem za durzo i ze jest to jakos zrozumiale pd polskawemu, za poprawna polszczyzne nie odpowiadam, nawet automatu do sprawdzania pisowni nie mam:) wiecej jak znajde troche czasu.

 

 

 

Ron Leman: Odcienie skory, czesc 1

( w zasadzie to tylko wstep do czesi 1:))

 

 

Co i jak.Wiec, gdy zaczynalem to pisac, zdalem sobie sprawe, ze przegapilem kilka istotnych zagadnien, jakie powinny byc kolory urzywane (przy malowaniu przyp.bl.) w innych typach etnicznych, wiec to uzupelnie w kolejnej sekcji.

 

W kazdym razie tutaj jest pierwszy obrazek, i to jest to o czym musze opowiedziec....

 

Na gorze sa 4 podstawowe kolory urzywane przy malowaniu skory ludzi rasy bialej. zolty, czerwony i chlodne, zarowno nibieski jak i zielony.Rowniez biel jest konieczna, a jesli malujesz ograniczona paleta, albo ciemna paleta kolorow czern tez powinna miec udzial w tonach obrazu., Nie zalaczylem czerni,dopuki nie jestesmy gotowi na te barwe pomine ja.

 

gora jest mieszanina tych czterech podstawowych barw, chcialem uzyskac z nich wlasciwe tony (skory oczywista:) przyp.bl.) Nie ma tam cieni, w tej chwili nas nie dotycza, nie sa potrzebne. Chcemy jedynie odcienie kolorow skory.

 

dolna polowa to chromatyczna (barwna) skala nasycenia tych dwoch tonow czerwieni i zolci i tego jak sie ze soba mieszaja. Tak dlugo jak obraz wydaje sie harmonijny wolno pracowac z tymi wszystkimi intensywnosciami barwy(?) Mozesz pracowac z kazda z intensywnosci tych barw tak dlugo jak obraz wydaje sie spojna harmonijna caloscia.

 

Pomysl twozenia idealnego odcienia skory jest smieszny. Tony skory roznia sie drastycznie z osoby na osobe, z obrazu na obraz. Gdyby Drew Struzan* zostal zagadniety o namalowanie portretu Harrisona Forda zapewne zapytal by sie czy ma to byc przedstawienie piktoralne (ilustracyjne) czy realistyczne. jest roznica. Ta roznica mowi ci czy powinienes urzyc kolorow prosto z tuby, czy nie. Wszystko rozbija sie o tony ciala tak dlugo jak te tony wydaja sie twozyc harmonie z reszta obrazu, a walor wspolgra z caloscia.

 

obraz Spooge\'a ( ksywa Craiga Mullinsa - Spogee Demon - na forum Sijun - http://forums.sijun.com przyp. bl.) przedstawiajacy pirata w odcieniach od zolci do brazu jest doskonalym przykladem. W kazdym razie on urzyl monochromatycznej palety, Kazda wartosc jest ciepla, w skali od zoltego do zoltopomaranczowego. on laczy wszystkie te podstawowe kolory zeby stworzyc graficzne przedstawienie, o wielkiej skali jasnosci, i pelne zycia, pomijajac wszystkie kolory lokalne.

 

* Drew Struzan - przedewszystkim znany ze swoich plakatow filmowych ktorych narysowal grubo ponad 100, do takich filmow jak Star Wars, The Muppet Movie, Poszukiwacze zaginionej Arkii, Rambo (First Blood ), The StingII, Return of the Jedi , Indiana Jones and the Temple of Doom , Police Academy, Back to the Future , The Goonies, The Name of the Rose, Hook, Hot Shots - Part Deux, The Flintstones, oczywiscie rowniez wznowione Gwiezdne wojny i dwa pierwsze epizody SW.

Po wiecej zapraszam tutaj:

 

http://1manfilm.tripod.com/drew/htm

 

 

Napisano

to moze jesli komus zalezy na nauce malowani , wybierze sobie fragmencik do przetlumaczenia , itak powolutku ... powolutku , moze uda sie calego tutka przetlumaczyc .. bo ja bardzo chetnie bym to przeczytal , chetnie bym tez cos potluamczyl , ale moj angielski jest na poziomie kamienia lupanego (me hungry , me must eat)

A wiem ze sa tu ludzie ktorzy angielski znaja bardzo dobrze ... moze jak ktos ma za duzo czasu ;](jak to nierealnie brzmi... za duzo czasu)

 

no nic , tak zagailem

Pozdr.

Jedrush

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności