Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem czy ten temat był poruszany. Jak w maxie zrobić lustro. Chodzi mi o to. Zrobiłem kości do gry z metalu. Chcę je ułozyć na plane, który będzie lustrem i kości będą się odbijały na podłożu

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

najprosciej, jako material wez raytrace i zmien kolor z czarnego na jakis jakis jasniejszy. czym blizej bialego, tym bardziej lustrzana powierzchnia. potem nadaj ten material plane'owi i po klopocie

 

to tak w skrocie

 

pozdrawiam

 

//edit: lol, zapomnialem dodac, ze nalezy zmienic kolor w slocie reflection ;]

Napisano

Nie w turorials, tylko w reference powinieneś szukać...

 

The Flat Mirror map produces a material that reflects surrounding objects when it is applied to a collection of coplanar faces. You assign it as a material's reflection map.

 

Reflect/Refract maps don't work well for flat surfaces because each face reflects part of the environment based on where its surface normal points. Using this technique, a large flat face can reflect only a small part of the environment. Flat Mirror automatically generates a reflection that encompasses a larger part of the environment, to better simulate a mirror-like surface.

 

Flat mirror nie jest materiałem, ale mapa proceduralna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności