Joytic Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Nie wiem czy ten temat był poruszany. Jak w maxie zrobić lustro. Chodzi mi o to. Zrobiłem kości do gry z metalu. Chcę je ułozyć na plane, który będzie lustrem i kości będą się odbijały na podłożu
y2d Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 najprosciej, jako material wez raytrace i zmien kolor z czarnego na jakis jakis jasniejszy. czym blizej bialego, tym bardziej lustrzana powierzchnia. potem nadaj ten material plane'owi i po klopocie to tak w skrocie pozdrawiam //edit: lol, zapomnialem dodac, ze nalezy zmienic kolor w slocie reflection ;]
streaker Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 F1 ->wyszukaj -> Flat Mirror -> Pierwsze z góry Powodzenia... :) Peace
Joytic Napisano 3 Czerwiec 2006 Autor Napisano 3 Czerwiec 2006 tylko, że w moim helpie nie ma flat mirror http://img148.imageshack.us/img148/3405/3ds1dj.jpg streaker czy mógłbyś trochę to wyjaśnić?
streaker Napisano 3 Czerwiec 2006 Napisano 3 Czerwiec 2006 Nie w turorials, tylko w reference powinieneś szukać... The Flat Mirror map produces a material that reflects surrounding objects when it is applied to a collection of coplanar faces. You assign it as a material's reflection map. Reflect/Refract maps don't work well for flat surfaces because each face reflects part of the environment based on where its surface normal points. Using this technique, a large flat face can reflect only a small part of the environment. Flat Mirror automatically generates a reflection that encompasses a larger part of the environment, to better simulate a mirror-like surface. Flat mirror nie jest materiałem, ale mapa proceduralna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się