Napisano 2 Czerwiec 200618 l Nie wiem czy ten temat był poruszany. Jak w maxie zrobić lustro. Chodzi mi o to. Zrobiłem kości do gry z metalu. Chcę je ułozyć na plane, który będzie lustrem i kości będą się odbijały na podłożu
Napisano 2 Czerwiec 200618 l najprosciej, jako material wez raytrace i zmien kolor z czarnego na jakis jakis jasniejszy. czym blizej bialego, tym bardziej lustrzana powierzchnia. potem nadaj ten material plane'owi i po klopocie to tak w skrocie pozdrawiam //edit: lol, zapomnialem dodac, ze nalezy zmienic kolor w slocie reflection ;]
Napisano 3 Czerwiec 200618 l Autor tylko, że w moim helpie nie ma flat mirror http://img148.imageshack.us/img148/3405/3ds1dj.jpg streaker czy mógłbyś trochę to wyjaśnić?
Napisano 3 Czerwiec 200618 l Nie w turorials, tylko w reference powinieneś szukać... The Flat Mirror map produces a material that reflects surrounding objects when it is applied to a collection of coplanar faces. You assign it as a material's reflection map. Reflect/Refract maps don't work well for flat surfaces because each face reflects part of the environment based on where its surface normal points. Using this technique, a large flat face can reflect only a small part of the environment. Flat Mirror automatically generates a reflection that encompasses a larger part of the environment, to better simulate a mirror-like surface. Flat mirror nie jest materiałem, ale mapa proceduralna.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto