Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie wiem czy ten temat był poruszany. Jak w maxie zrobić lustro. Chodzi mi o to. Zrobiłem kości do gry z metalu. Chcę je ułozyć na plane, który będzie lustrem i kości będą się odbijały na podłożu

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

najprosciej, jako material wez raytrace i zmien kolor z czarnego na jakis jakis jasniejszy. czym blizej bialego, tym bardziej lustrzana powierzchnia. potem nadaj ten material plane'owi i po klopocie

 

to tak w skrocie

 

pozdrawiam

 

//edit: lol, zapomnialem dodac, ze nalezy zmienic kolor w slocie reflection ;]

Napisano

Nie w turorials, tylko w reference powinieneś szukać...

 

The Flat Mirror map produces a material that reflects surrounding objects when it is applied to a collection of coplanar faces. You assign it as a material's reflection map.

 

Reflect/Refract maps don't work well for flat surfaces because each face reflects part of the environment based on where its surface normal points. Using this technique, a large flat face can reflect only a small part of the environment. Flat Mirror automatically generates a reflection that encompasses a larger part of the environment, to better simulate a mirror-like surface.

 

Flat mirror nie jest materiałem, ale mapa proceduralna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności