Dibo Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 Zrobiłem sobie twarzyczke. Czesto korzystam z opcji cut i tak było w tym przypadku. W okolicy oczodołów użyłem cut\'a i usunąłem powstałe krawędzie dzięki czemu otrzymałem wiecej vertexów i mogłem bardziej zaokrąglić oczodoły. Wszystko jest git póki nie nałoze meschsmoth. Siatka się wtedy kaszani i render jest troszeczke dziwny. Wygląda mi to jakby vertexy nie były zespawane, jednak gdy je welduje to mi wyskakuje że nie ma vertów w tym ragionie (zwiekszenie wartosci tez nic nie zmienia). Czy to jest normalne? A może jest na to jakiś sposób? Obiekt jest typu editable poly Z góry dzięki.
Yano Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 Dla opcji MeshSmooth jest ważne czy krawędzie są widoczne, bo jak sąniewidoczne to Smooth traktuje je jakby ich wcale nie było, więc to że zagęszczasz siatke vertexami nie wiele pomoże jeśli te vertexy sie nie łączą \"widocznymi\" przekątnymi z innymi vertexami. Jak zrobićżeby były widoczne? -w Editable Mesh (w Poly chyba tego nie ma) przejdz do edycji krawędzi, zaznacz przekątną którą chcesz widziec (zrobi sie przerywana linia) i w rolecie na dole bedzie guzik \"visible\" to go wcisnij.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się