Skocz do zawartości

5 vertexów w polygonie - czy to legalne?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zrobiłem sobie twarzyczke. Czesto korzystam z opcji cut i tak było w tym przypadku. W okolicy oczodołów użyłem cut\'a i usunąłem powstałe krawędzie dzięki czemu otrzymałem wiecej vertexów i mogłem bardziej zaokrąglić oczodoły. Wszystko jest git póki nie nałoze meschsmoth. Siatka się wtedy kaszani i render jest troszeczke dziwny. Wygląda mi to jakby vertexy nie były zespawane, jednak gdy je welduje to mi wyskakuje że nie ma vertów w tym ragionie (zwiekszenie wartosci tez nic nie zmienia). Czy to jest normalne? A może jest na to jakiś sposób? Obiekt jest typu editable poly

Z góry dzięki.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla opcji MeshSmooth jest ważne czy krawędzie są widoczne, bo jak sąniewidoczne to Smooth traktuje je jakby ich wcale nie było, więc to że zagęszczasz siatke vertexami nie wiele pomoże jeśli te vertexy sie nie łączą \"widocznymi\" przekątnymi z innymi vertexami.

Jak zrobićżeby były widoczne? -w Editable Mesh (w Poly chyba tego nie ma) przejdz do edycji krawędzi, zaznacz przekątną którą chcesz widziec (zrobi sie przerywana linia) i w rolecie na dole bedzie guzik \"visible\" to go wcisnij.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności