Napisano 3 Czerwiec 200618 l chcialbym wykonac witraz ale nie budowac go z kawalkow kolorowego szkla ..tylko uzyc do tego textury (bitmapy) jest to mozliwe?.... podswietlic go jakims emiterem w kilku miejscach .... (nie chodzi mi o emitera z mxi ...tak jak np monitor czy kaseton - rownomiernie podswietlony , ale o cos w rodzaju witrazu najlepiej opartego na dielectricu.... ) ..... maxwella mam dwa tygodnie i nie bardzo wiem jak to przeskoczyc ... .... bede wdzieczny za jakas porade. adam
Napisano 4 Czerwiec 200618 l ok, posiedzialem ..pol nocy i jakos to zrobilem ....jest ok, dziala. (jako tako)..ale jesli ktos ma doswiadczenia z witrazami to prosze o porady. czy ktos z was uzywa maxwela bezposrednio ze sketchupa? ----dzieki pozdrawiam.
Napisano 4 Czerwiec 200618 l Max 7 w dokumentacji "features" masz dokladnie powiedziane jak to zrobić. Jeżeli używasz zwykłych świateł maxa to musisz zaznaczyc "colorize shadow"
Napisano 6 Czerwiec 200618 l musisz przygotowac twoja mape w maxwellowym edytorze i zapisaćja ja jako .mxm . A jezeli chodzi o samego maxa, nie wiem jak tojest w przypadku z cieniami,jakt o napisał Cruzh3r ale wiem, zebardzo dobrze efekt ten uzyskuje sie poprzez zastosowanie w opcjach advanced swiatła funkcji projektor map, czy cos takiego, mozesz równiez tam dodac dodac efekt volumetryczny i nie tylko wytraz bedzie przepuszczał swiatło koloru twojej mapki, ale równiez bedzie dawaxc takie fajne kolorowe widoczne promienie :) PoZdRo!!!
Napisano 6 Czerwiec 200618 l "colorize shadow" i projektor map ?? Takie rzeczy to tylko w scanlinie... daj taki materiał, szyba musi mieć jakąś grubość
Napisano 7 Sierpień 20168 l atyp1 polecam zajrzeć na forum witrażowe http://forum.barwyszkla.pl tam ludzie z branży z pewnością bardzo Ci pomogą. Ja znalazłam to forum, szukając lamp witrażowych - chciałam kupić babci :-) widziałam,że jest tam milion wątków
Napisano 8 Sierpień 20168 l nigdy styczności z maxwellem nie miałem, co nie zmienia faktu, że w praktycznie każdym silniku (więc w maxwellu prawdopodobnie również) witraż wykonasz praktycznie tam samo jak szkło - z wyjątkiem dodania narysowanej tekstury do slotu koloru w materiale + refraction color nie będzie biały, możesz nawet wkleić tą samą teksturę którą masz dla koloru i się pobawić jej wartościami w celu uzyskania pożądanego efektu.
Napisano 8 Sierpień 20168 l Vandam, musisz się przyzwyczaić do januszy reklamy na tym forum. Odpowiedziałeś ludzkiemu botowi, a temat jest z 2006 roku :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto