Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Mam taki problem że chciałbym zrobić lustro ale nie mam pojęcia jak zrobić żeby realistycznie odbijało obiekty.Szukałem tytków ale nic nie znalazłem.A więc radze sie was speców.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy od silnika renderującego.

Było już chyba na forum.

Materiał ratytrace (jeśli masz maxa i scanline'a.

 

Ewentulanie shader dgs do slotu surface jeśli używasz mentala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności