januszima Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Witam Mam taki problem że chciałbym zrobić lustro ale nie mam pojęcia jak zrobić żeby realistycznie odbijało obiekty.Szukałem tytków ale nic nie znalazłem.A więc radze sie was speców.
piotrek Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 Zależy od silnika renderującego. Było już chyba na forum. Materiał ratytrace (jeśli masz maxa i scanline'a. Ewentulanie shader dgs do slotu surface jeśli używasz mentala.
januszima Napisano 4 Czerwiec 2006 Autor Napisano 4 Czerwiec 2006 OK dzięki zaraz odpalam maxa i bede próbował:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się