Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Potrzebuję "posadzić" trochę drzewek na pofałdowanym terenie (Editable Mesh), w związku z czym musiałbym każde ręcznie przesuwać wzdłóż osi pionowej aby pasowało do wysokości terenu. Czy jest jakaś funkcja, może jakiś skrypt, który by robił by to automatycznie?

 

Pozdrawiam Paweł

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

funkcja scatter w compound objects z listy create

 

wiecej znajdziesz o tym w helpie maxa

 

zaznaczasz tą płaszczyzne terenu i dodajesz scatter, wybierasz obiekt ktory ma byc rozsianyi ustalasz parametry

Napisano

Możesz zastosować Hair and Fur ->tools/instance node - dodatkowo daje ci to możliwość wprowadzenia wriacji wygięcia drzewa etc.

Ornatrix daje podobne możliwości.

Napisano

Dzięki za odpowiedzi, ale nie dokładnie o to mi chodziło - drzewka mają zostać rozmieszczone ręcznie, a automatycznie dopasowana tylko współrzędna z (no i może być też losowy obrót wokół osi z, wyginanie i skalowanie jest zbędne).

 

Pozdrawiam Paweł




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności