Jump to content

3ds - sadzenie drzewek


Paweł O.

Recommended Posts

Witam

 

Potrzebuję "posadzić" trochę drzewek na pofałdowanym terenie (Editable Mesh), w związku z czym musiałbym każde ręcznie przesuwać wzdłóż osi pionowej aby pasowało do wysokości terenu. Czy jest jakaś funkcja, może jakiś skrypt, który by robił by to automatycznie?

 

Pozdrawiam Paweł

Link to comment
Share on other sites

funkcja scatter w compound objects z listy create

 

wiecej znajdziesz o tym w helpie maxa

 

zaznaczasz tą płaszczyzne terenu i dodajesz scatter, wybierasz obiekt ktory ma byc rozsianyi ustalasz parametry

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi, ale nie dokładnie o to mi chodziło - drzewka mają zostać rozmieszczone ręcznie, a automatycznie dopasowana tylko współrzędna z (no i może być też losowy obrót wokół osi z, wyginanie i skalowanie jest zbędne).

 

Pozdrawiam Paweł

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy