Napisano 4 Czerwiec 200618 l Witam! Mam postac ktora chce animowac bipetem, oraz chce dodac morfing twarzy. I tu mam pytanie w jakiej kolejnosci mam wszystko zrobic? czy mam zrobic gesty twarzy przed przyłączeniem glowy do ciala czy potem? Gdy animuje bipetem to mi sie pozniej wszystko miesza jak chce zrobic morfing! Moze mi ktos powiedziec w czym tkwi błąd?
Napisano 4 Czerwiec 200618 l Z mojej wiedzy wynika takie coś: Nie odłączamy głowy od ciała, tylko robimy morfing całego modelu, potem, wyżej w stosie dodajemy skin (ewentualnie physique) i animujemy.
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor Robię morfing całej postaci, wyzej w stosie daje physiqe- tak mam w kolejnosci: kiedy próbuje przesunac ktoras z kosci bipeta wyskakuje mi takie cus: morfing dziala ok ale nie moge ruszac koscmi. kiedys jakos sie bawilem i nie wyskakiwalo mi okienko ale morfing mieszal sie z przesuwaniem kosci - tzn. przesune kosc ramienia, potem robie morfing a ramie wraca do swego pierwotnego polozenia.
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Proponuje poczytać troche o bipedach i o tym co to jest figure mode, bo to, że nie możesz animować, nie wynika z tego, że poniżej masz morphera...
Napisano 5 Czerwiec 200618 l zioło - to po prostu czytanie ze zrozumieniem Keys may not be set in figure mode Klucze nie mogą być ustawiane w figure mode i wszystko jasne, stąd moja odpowiedź, myślałem, że nie wiesz co to figure mode :)
Napisano 7 Czerwiec 200618 l Autor mam jeszcze jeden problem z tym modelem. po dodaniu physiqe i jak obracam glowe to nie oddzialuje na wszystkie wiezchołki jednakowo- tzn. przy obracaniu glowa troche ta glowa sie splaszcza. sprawdzilem ze kosc glowy oddzialuje na nia- wszystkie wiezcholki sa czerwone, a zadna inna kosc na nia nie ma wplywu. jesli ktos moze niech pomoze.
Napisano 8 Czerwiec 200618 l Autor envelope'y sa wlasnie dopasowane- nie wiem dlaczego ale kosc szyi wplywa na wierzcholki glowy pomimo tego ze gizmo zachodzi tylko na szyje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto