Napisano 30 Sierpień 200321 l WITAM I GORĄCO WSZYSTKICH POZDRAWIAM... Bawię się już trochę w Maxie ale moje modelowanie polegało na tworzeniu prostych zazwyczaj obiektów, wkońcu odważłem się zamodelwoać jakiś samochodzik, zacząłem od tutoriala peugota206 ale nie dokońca mi to wyszło, próbowałem z kolejnymi samochodzikami ale mam mały problem. Nie mogę poradzić sobie z dokładnym nałożeniem na BOXY rzutów, tzn. tak żebu wszystkie rzuty były wymiarowe. np. jak narysuję rzut z boku i przesuwam odpowiednio punkty względem rzutu przedniego są one przesunięte, co też utrudnia odpowiednie dopasowanie punktów względem rzutów... wiem że to banalna rzecz i aż śmieszne jest się o to pytać ale mam prośbę pomocy...!!!!:(:(:(:(
Napisano 30 Sierpień 200321 l Taki jest urok tych rzutów. Większość tych, które ja ściągnąłem, ma dokładnie te same problemy :( . Moja taktyka na to, to dokładnie rozmieścić punkty według jednego z rzutów (zazwyczaj boczny wybieram), a według pozostałych rzutów umieszczać na wyczucie. Gdy już będziesz miał bryłę, to sam zobaczysz, gdzie ma dołki, górki i będziesz to poprawiał sam, bez rzutów. A im wiecej modelu masz, tym mniej będziesz tych rzutów wogóle potrzebował. :) Powodzenia.
Napisano 30 Sierpień 200321 l Autor wielkie dzięki za informacje VGTsXVII . Myślałem, że nikt mi nie odpowie na tekie banalne pytanko... jeszcze raz wielkie dzięki...
Napisano 20 Październik 200321 l heh o dziwo szukalem odpowiedzi na to samo pytanie ;] te blueprinty potrafia doprowadzic do bialej goraczki >:[ pare pixeli roznicy i juz 3a improwizowac (to wlasnie dlatego jeszcze zadnego woza nie zrobilem :cool:)
Napisano 25 Październik 200321 l hmm a ja mam pytanie jak takie szkice samochod wrzucic do 3d maxa ??? chcialem se zrobic jakis tutorial ale nawet nie wiem jak te szkice wrzucic.