Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zrobiłem postać do animacji, ułożyłem do niej szkielet (biped) i dałem modyfikator physique i tu pojawia się problem - envelopami (albo envelopepami) nie da się swobodnie manipulować tak żeby dana kość ruszała modelem w danym miejscu. Można tylko skalować zakres działania kości na model, nie da się tego przesuwać, dlaczego?

Błagam, pomóżcie!

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nie da sie, zrob porzadnie szkielet to nie bedziesz musial tam za duzo przesuwac....

 

a jak co to tam jeszcze jest na dole vertex.. mozna je na sile popodczepiac do kosci :P

Napisano

Bo tak jest i tak dobrze, poco ci więcej jak jest dobry szkielet, i dobry model to sie da.

 

Jakby co po prostu do pewnych poly dodaj oddzielny psyhique chyba sie da...

 

Wsumie to wygodne jest te skalowanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności