Napisano 5 Czerwiec 200618 l Witam, zrobiłem postać do animacji, ułożyłem do niej szkielet (biped) i dałem modyfikator physique i tu pojawia się problem - envelopami (albo envelopepami) nie da się swobodnie manipulować tak żeby dana kość ruszała modelem w danym miejscu. Można tylko skalować zakres działania kości na model, nie da się tego przesuwać, dlaczego? Błagam, pomóżcie!
Napisano 17 Lipiec 200618 l Autor Przepraszam, że odkopuje tak stary wątek, ale po co zakładać nowy skoro już jeden jest?? No i błagam o odpowiedź!
Napisano 17 Lipiec 200618 l nie da sie, zrob porzadnie szkielet to nie bedziesz musial tam za duzo przesuwac.... a jak co to tam jeszcze jest na dole vertex.. mozna je na sile popodczepiac do kosci :P
Napisano 17 Lipiec 200618 l Bo tak jest i tak dobrze, poco ci więcej jak jest dobry szkielet, i dobry model to sie da. Jakby co po prostu do pewnych poly dodaj oddzielny psyhique chyba sie da... Wsumie to wygodne jest te skalowanie
Napisano 17 Lipiec 200618 l jak bedziesz cos robil dobrze od poczatku to pozniej mniej problemow masz tak samo jesli chodzi o kości
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto