patry Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Witam, zrobiłem postać do animacji, ułożyłem do niej szkielet (biped) i dałem modyfikator physique i tu pojawia się problem - envelopami (albo envelopepami) nie da się swobodnie manipulować tak żeby dana kość ruszała modelem w danym miejscu. Można tylko skalować zakres działania kości na model, nie da się tego przesuwać, dlaczego? Błagam, pomóżcie!
patry Napisano 17 Lipiec 2006 Autor Napisano 17 Lipiec 2006 Przepraszam, że odkopuje tak stary wątek, ale po co zakładać nowy skoro już jeden jest?? No i błagam o odpowiedź!
vv3k70r Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 nie da sie, zrob porzadnie szkielet to nie bedziesz musial tam za duzo przesuwac.... a jak co to tam jeszcze jest na dole vertex.. mozna je na sile popodczepiac do kosci :P
Cruzh3r Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 Bo tak jest i tak dobrze, poco ci więcej jak jest dobry szkielet, i dobry model to sie da. Jakby co po prostu do pewnych poly dodaj oddzielny psyhique chyba sie da... Wsumie to wygodne jest te skalowanie
weinert Napisano 17 Lipiec 2006 Napisano 17 Lipiec 2006 jak bedziesz cos robil dobrze od poczatku to pozniej mniej problemow masz tak samo jesli chodzi o kości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się