Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, zrobiłem postać do animacji, ułożyłem do niej szkielet (biped) i dałem modyfikator physique i tu pojawia się problem - envelopami (albo envelopepami) nie da się swobodnie manipulować tak żeby dana kość ruszała modelem w danym miejscu. Można tylko skalować zakres działania kości na model, nie da się tego przesuwać, dlaczego?

Błagam, pomóżcie!

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 863
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Przepraszam, że odkopuje tak stary wątek, ale po co zakładać nowy skoro już jeden jest??

No i błagam o odpowiedź!

Napisano

nie da sie, zrob porzadnie szkielet to nie bedziesz musial tam za duzo przesuwac....

 

a jak co to tam jeszcze jest na dole vertex.. mozna je na sile popodczepiac do kosci :P

Napisano

Bo tak jest i tak dobrze, poco ci więcej jak jest dobry szkielet, i dobry model to sie da.

 

Jakby co po prostu do pewnych poly dodaj oddzielny psyhique chyba sie da...

 

Wsumie to wygodne jest te skalowanie

Napisano

jak bedziesz cos robil dobrze od poczatku to pozniej mniej problemow masz tak samo jesli chodzi o kości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności