KLICEK Napisano 13 Wrzesień 2002 Napisano 13 Wrzesień 2002 witam!!! Powiem ze nie probowalem ale mzesz sprobowac zrobic material typu fr potem wejsc do maps w zakldce reflektions wybrac flatmirror . Opcje w fr musisz sobie sam poustawiac bo jak mowilem nie sprawdzalem jeszce:) pozdrawiam
marczak Napisano 13 Wrzesień 2002 Napisano 13 Wrzesień 2002 chyba we wszystkich rendererach lustro robi sie tak samo... kolor materialu 0,0,0 i reflection na 100% Klicek: flatmirror pewnie wykrzaczy finala, tak samo jak wykrzaczyloby brazila, vraya, mentala i inne renderery ktore maja swoj wlasny raytracer :)
KLICEK Napisano 13 Wrzesień 2002 Napisano 13 Wrzesień 2002 witam!!! heheheh dobrze wiedziec powiem ze nie wiedzialem bo nie probowalem a dodatowymi renderami bawie sie bardzo zadko :) ale myslalem ze cos pomoge jadnak okazalo sie inaczej ;( pozdrawiam
MareG Napisano 27 Listopad 2002 Napisano 27 Listopad 2002 osobiscie nie polecam takich dziwactw jak Flat Mirror czy Reflect/Refract, raczej odradzam ich uzywanie - to straszna kupa. Niedosc ze trzeba sie niezle naglowic aby obiekt spelnial pewne warunki - \"płasko¶ci i obło¶ci\" scianek to jeszcze licza sie dluzej niz typowe \"idealne\" odbicia Raytrace, dajac tragiczny efekt!!! Stary dobry raytracing na wspolczesnych procesorach liczy sie baardzo szybko nawet z AA. Dla finala polecam zarowno standardowe mapy Raytrace (w kanale reflection) albo \"wlasny\" raytracing finala. Odradzam maxowy material Raytrace poniewaz nie mozna go przekonwertowac na material finala. A co do materialu lustra to Piotrek Marczak napisal krotko i sensownie:) Dodam jeszcze tyle ze typowe lustro musi miec zerowe parametry Specular, Specular level i Glossiness.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się