Nilfheim Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 Jak można ustawić aby cały czas widać było na bryle polygony. Aktualnie jest tak że na bryle z włączoną edycją polygonów widać je tylko kiedy już jakiś zaznacze.
JmTm00 Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 w maxie nacisnij f4 w majce jakos 4 albo 5 :)
Nilfheim Napisano 10 Czerwiec 2006 Autor Napisano 10 Czerwiec 2006 Thx Nie będę zakładał nowego tematu Jeżeli wczesniej podzielilem polygon slicem, jak moge go potem polaczyc z powrtotem, lub polaczyc dwa polygony?
xeav Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 ... lub polaczyc dwa polygony? usuń krawędź między nimi, lub użyj merge vertices
Nilfheim Napisano 10 Czerwiec 2006 Autor Napisano 10 Czerwiec 2006 thx dziala a teraz taka sytuacja. extrudowalem polygon, potem robilez cos innego, i ctrl+z nie wraca do tego momentu. Jak usunac to extrudowanie zeby na miejscu przed extrudowaniem byl polygon?
gonre Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 subobject POLYGON, zaznaczasz to czeo nie ma być , klawisz delete i w miejscu dziury tworzysz nowego face przez CREATE w panelu edit geometry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się