Nilfheim Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Jak można ustawić aby cały czas widać było na bryle polygony. Aktualnie jest tak że na bryle z włączoną edycją polygonów widać je tylko kiedy już jakiś zaznacze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JmTm00 Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 w maxie nacisnij f4 w majce jakos 4 albo 5 :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilfheim Posted June 10, 2006 Author Share Posted June 10, 2006 Thx Nie będę zakładał nowego tematu Jeżeli wczesniej podzielilem polygon slicem, jak moge go potem polaczyc z powrtotem, lub polaczyc dwa polygony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 ... lub polaczyc dwa polygony? usuń krawędź między nimi, lub użyj merge vertices Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilfheim Posted June 10, 2006 Author Share Posted June 10, 2006 thx dziala a teraz taka sytuacja. extrudowalem polygon, potem robilez cos innego, i ctrl+z nie wraca do tego momentu. Jak usunac to extrudowanie zeby na miejscu przed extrudowaniem byl polygon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonre Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 subobject POLYGON, zaznaczasz to czeo nie ma być , klawisz delete i w miejscu dziury tworzysz nowego face przez CREATE w panelu edit geometry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now