Raziel Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 Nie wiem jak sie naklada textury [lol2] tzn, w material editor sa sphery z texturami, jak ja wgram textury nie sa na kolkach, importuje je jako bitmapy, powiedzcie jak zimportowac dobrze texture i jeszcze jak ja nalozyc, standardowe textury te szare itp. moge normalnie przeniesc na obiekt, ktory chce, ale jak sam zimportuje to textura nie jest na spherze, tylko jest rozmyte i nie mozna tego przeniesc, wiem ze to strasznie proste (pewnie), ale mecze sie z tym 3 dzien, szukam w tutkach i nie umiem znalezc, pomocy [pomocy]
dr Ug Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 Zacznij od zmiany nazwy watku, bo ten ktory jest NIC mi nie mowi.
Raziel Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 no juz poprawilem, czekam na odpowiedz
Bacry Napisano 1 Wrzesień 2003 Napisano 1 Wrzesień 2003 W mojej staaarej bitwie pokazałem rozwałkowaną siatkę pojazdu może to ci nasunie odpowiedź.
Raziel Napisano 3 Wrzesień 2003 Autor Napisano 3 Wrzesień 2003 juz nauczylem sie nakladac textury, dopiero dzis mi wlaczyli neta, wiec dopiero dzis o tym powiem. Wchodze do material editor i tam klikam na wolna kule, wchodze do zakladki maps klikam na wolne, daje mix i pokazuje mi sie ze musze 2 obrazki dac, daje 1 bitmap i jest normalnie!!! tylko jeden problem, textury rozmazuja mi sie strasznie, ze np cegla jest wielkosci auta na duzym murze.
dr Ug Napisano 3 Wrzesień 2003 Napisano 3 Wrzesień 2003 Ehhh... niczego madrego sie nie nauczyles :( Zacznij od przeczytania jakiegos tutoriala dla poczatkujacych, albo najlepiej jakiejs ksiazki, bo rozumiem, ze helpem sie brzydzisz strasznie. Jest ktos chetny do wytlumaczenia od podstaw jak sie naklada materialy?
Raziel Napisano 6 Wrzesień 2003 Autor Napisano 6 Wrzesień 2003 Dobra, wymyslilem lepszy sposob, poprostu w material editor daje zakladke maps, klikam na none, wybieram bitmap i daje mape, nie wiedzialem ze to takie proste :/
D@rko Napisano 6 Wrzesień 2003 Napisano 6 Wrzesień 2003 texturowanie to bardzo poważny proces!:D tak, tak nie da się tego opanować w godzinkę. Wszystko zależy co texturujesz, co chcesz uzyskać dzięki temu itp. Przygotowanie przekonujących materiałów to nielada rzemiosło. Oczywiście jeżeli zależy ci naczymś więcej niż płaska bitmapa na obiekcie. Dobrych tutoriali jest baardzo mało, tzn opisywane są głównie sposoby posługiwania się narzędziami, zaś o filozofię samego przygotowywania materiału już nie. Sam się ucze dopiero i chociaż jestem po malarstwie wiele rzeczy muszę poznawać od zera:) pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się