zioomek Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 witam ! znow mam problem w postaci blueprintow :/ http://img232.imageshack.us/my.php?image=image00003ea.png dlaczego mam taka jakosc tych blueprintow a tak sa normalne tylko jak wrzuce do 3d maxa to tak jest, idzie to jakos porawic ? czy cos juz nie mam sil :(
Marcin Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 odpowiedz znajduje sie w FAQ temat trafi do kosza bo jest takich juz setki pewnie nastepnym razem uzyj wyszukiwarki na forum zamin zadasz pytanie
zioomek Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 odpowiedz znajduje sie w FAQ temat trafi do kosza bo jest takich juz setki pewnie nastepnym razem uzyj wyszukiwarki na forum zamin zadasz pytanie Heh i tu sie gosciu pomyliles, ogladalem FAQ i nic to nei dalo dalej tak jest !
zioomek Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 http://img153.imageshack.us/my.php?image=image00015bv.png
Marcin Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 w jakiej rozdzielczosci jest ten blueprint ? sprawdz czy nie przestawiałes czegoś w sterowniku karty (glownie w opcjach jakości D3D i OpenGL) background texture tez ustaw na 1024 razem z zaznaczeniem "math bitmap ..."
javor Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 ahaha :D jest w FAQ i to już od kilku lat chyba :) a tematów takich mimo to było już setki http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 może nie w tym faq szukałeś :P
rogermc Napisano 18 Czerwiec 2006 Napisano 18 Czerwiec 2006 Witam!!! Prosto i skutecznie - otwieramy "Materials Edytor" wybieramy wolny slot i nadajemy mu blueprinta, jedziemy na sam dół do "Direc X Menager" i zmieniamy na "Metal Bump" w "Ambient & Diffuse" zmieniamy "Teksturę 1" na nasz blueprint i wszystko gotowe.
Rekomendowane odpowiedzi