Napisano 12 Czerwiec 200618 l witam ! znow mam problem w postaci blueprintow :/ http://img232.imageshack.us/my.php?image=image00003ea.png dlaczego mam taka jakosc tych blueprintow a tak sa normalne tylko jak wrzuce do 3d maxa to tak jest, idzie to jakos porawic ? czy cos juz nie mam sil :(
Napisano 12 Czerwiec 200618 l odpowiedz znajduje sie w FAQ temat trafi do kosza bo jest takich juz setki pewnie nastepnym razem uzyj wyszukiwarki na forum zamin zadasz pytanie
Napisano 12 Czerwiec 200618 l Autor odpowiedz znajduje sie w FAQ temat trafi do kosza bo jest takich juz setki pewnie nastepnym razem uzyj wyszukiwarki na forum zamin zadasz pytanie Heh i tu sie gosciu pomyliles, ogladalem FAQ i nic to nei dalo dalej tak jest !
Napisano 12 Czerwiec 200618 l w jakiej rozdzielczosci jest ten blueprint ? sprawdz czy nie przestawiałes czegoś w sterowniku karty (glownie w opcjach jakości D3D i OpenGL) background texture tez ustaw na 1024 razem z zaznaczeniem "math bitmap ..."
Napisano 12 Czerwiec 200618 l ahaha :D jest w FAQ i to już od kilku lat chyba :) a tematów takich mimo to było już setki http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 może nie w tym faq szukałeś :P
Napisano 18 Czerwiec 200618 l Witam!!! Prosto i skutecznie - otwieramy "Materials Edytor" wybieramy wolny slot i nadajemy mu blueprinta, jedziemy na sam dół do "Direc X Menager" i zmieniamy na "Metal Bump" w "Ambient & Diffuse" zmieniamy "Teksturę 1" na nasz blueprint i wszystko gotowe.