Maciak Napisano 1 Wrzesień 2003 Share Napisano 1 Wrzesień 2003 Elo! Mam dwa pytania(problemy) w zwiazku z Unwrap map. Czasami dziwnie dzieje sie gdy zastosuje w uv mapping gizmo box, bo przy modyfikowaniu unwrapem max pokazuje mi ze wszystkie krawedzie sa otwarte (?!), nie wiecie od czego to moze zalezec(prawa strona screenshota)?Poza tym nie wiem kiedy najlepiej dodac meshsmootha, tzn. przed mapowaniem czy po, na wiekszosci turtoriali ludzie dodaja go po mapowaniu co ulatwia grzebanie sie z unwrapem gdyz jest mniej krawedzi do wyprostowania, ale wtedy po dodaniu ms caly mapping sie znieksztalca(prawa strona screenshota) szczegolnie na ostrzejszych zalamaniach.. pozdro :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 1 Wrzesień 2003 Share Napisano 1 Wrzesień 2003 Zasadniczo pierwszej części pytania niezrowumiałem, ale co do drugiej to sam sobie na nie odpowiedziałeś. Zawsze meshsmoth po unwrap. Ja i tak rysuje textury ręcznie więc wygięcia nie przeszkadzają tak bardzo, chyba, że zmiany w meshsmoth są ooooogromne. Ale wtedy oznacza to, że model był zbyt prosty:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciak Napisano 2 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2003 No dobra meshsmooth tylko po uv. Co do pierwsze czesci chodzi mi oto ze w okienku edit unwrap, wyswietla ci siatke jezeili ci ja automatycznie podzielil (np przy zastosowaniu box gizmo) to mozesz opcjia expand wydzielic pewien fragment podzielony przez uv mapping, zewnetrzne krawedzie tego fragmentu (przynajmniej w piotce)sa zaznaczane na zielono, a u mnie czsami dzieje sie tak ze wszystkie krawedzie sa zielone :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciak Napisano 2 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 2 Wrzesień 2003 A no i mam jecze jedno pytanie. Gdy robicie testure na gotowym wzorze (np texporterem zciognieta) to jak dopsaowywujecie krawdzie podzielonej siatki by na modelu nie bylo wiadc tych ciec? czy moze photo shop ma jakas opcjie do automatycznego dopasowywania ? :-) jak zwykle nikt pewnie mnie nei zrozumial ale co tam :> pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 3 Wrzesień 2003 Share Napisano 3 Wrzesień 2003 jeszcze raz, bo nie rozumiem :| :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sikham Napisano 3 Wrzesień 2003 Share Napisano 3 Wrzesień 2003 metodą prób i błedów ( uniwersalna odpowiedz ) [lol2] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 4 Wrzesień 2003 Share Napisano 4 Wrzesień 2003 Co do łączenia to żeczywiście metodą prób i błędów. Najczęściej staram się nie rysować jakiś szczegółów w miejscach rodzielenia siatki. A co do unwrapa, to jakoś nie rozumiem. Po co nakłądasz gizmo uvw. Nałóż odrazu unwrapa i tam się pobaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciak Napisano 4 Wrzesień 2003 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2003 No masz racjie, z tym nakladniem samego unwrapa .. ;-) teraz do tego doszedlem... Poza tym mialem mlay przekret.. otoz zalodowalem sobie uishama (wyglad maxa) mojego starego z 4 ... a teraz od nie dawno pracuje na piatce... w konsekwencji program pooukrywal mi niektore opcjie :-) tak jak np. Flatten mapping w narzedziach unwrapa ;-/ co mi sie genialnei przydaje teraz. Wiec chyba najlepiej od nowa tworzyc wlasny wyglod albo po kolei ladowac np. kolory, skorty itp.... pozdro :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się