Dobijasek Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 czy jest jakas mozliwosc aby danemu obiektowi 3D przypisac magnes/przyciaganie tak aby czasteczki mogly mniejwiecej krazyc wokolo danego obiektu lub sie ciagle odbijaly i nigdzie nie spadaly probowalem ustawic grawitacje w kazdym kierunku lecz i tak to wtedy wyszlo na 0 i praktycznie nie bylo zadnego przyciagania tylko lecialy dalej, zecz jasna robilem to na colision
Ania Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 a w jaki sposób ustawiałeś grawitację? chyba najlepiej przez gravity space warp, i nie zapomnij zbindować ten space warp do cząsteczek.
Dobijasek Napisano 14 Czerwiec 2006 Autor Napisano 14 Czerwiec 2006 no grawitacje ustawilem w kazda strone (6 grwaitacji) lewo, prawo, gora, dol, przud i tyl ale mi sie wydaje ze te sily sie potem zrownowazyly ale mi bardziej chodzi o to by obiekty przyciagaly te czasteczki cala swoja powiezchnia i z kazdej strony
vv3k70r Napisano 14 Czerwiec 2006 Napisano 14 Czerwiec 2006 wiater i deflektory, potrzebyjesz odpowiednio poustawiac wiatr i deflektory, wtedy sie posluchaja, mozesz tez kazac im folow path, ale nei pamietam jak sie to wlaczalo, od biedy mozna zrobic po staremu (czasteczki z minimalna predkoscia i lecacy w tyl emiter po slpineach, na koniec odwrocic kierunek animacji i bedzie cacy :P)
Dobijasek Napisano 14 Czerwiec 2006 Autor Napisano 14 Czerwiec 2006 deflector to pewnie domyslam sie ze ci chodzilo o UDeflector i przypisac go obiektowi (co juz i tak mam od dawna) a wiater tez sie domyslam ze ci chodzilo o ustawienie go wewnatrz obiektu i ustawienie jego sily na minusie (raz mi wyszla kiedys niezla kula z czasteczek z czegos takiego) tylko tez ten obiekt mam bardziej podluzny wiec bym musial co jakis odstep dawac ten wiatr ale spodziewam sie ze i tak by to nie przynioslo spodziewanego efektu chyba ze myslalems troche inaczej patch falow wlasnie nie moge przypisac zadnemu obiketowi a jak juz to czemus przypisalem to w drzewie czasteczek nie bylo mozliwosci go wybrac z listy ani recznie (pusto) w Force
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się