Napisano 14 Czerwiec 200618 l czy jest jakas mozliwosc aby danemu obiektowi 3D przypisac magnes/przyciaganie tak aby czasteczki mogly mniejwiecej krazyc wokolo danego obiektu lub sie ciagle odbijaly i nigdzie nie spadaly probowalem ustawic grawitacje w kazdym kierunku lecz i tak to wtedy wyszlo na 0 i praktycznie nie bylo zadnego przyciagania tylko lecialy dalej, zecz jasna robilem to na colision
Napisano 14 Czerwiec 200618 l a w jaki sposób ustawiałeś grawitację? chyba najlepiej przez gravity space warp, i nie zapomnij zbindować ten space warp do cząsteczek.
Napisano 14 Czerwiec 200618 l Autor no grawitacje ustawilem w kazda strone (6 grwaitacji) lewo, prawo, gora, dol, przud i tyl ale mi sie wydaje ze te sily sie potem zrownowazyly ale mi bardziej chodzi o to by obiekty przyciagaly te czasteczki cala swoja powiezchnia i z kazdej strony
Napisano 14 Czerwiec 200618 l wiater i deflektory, potrzebyjesz odpowiednio poustawiac wiatr i deflektory, wtedy sie posluchaja, mozesz tez kazac im folow path, ale nei pamietam jak sie to wlaczalo, od biedy mozna zrobic po staremu (czasteczki z minimalna predkoscia i lecacy w tyl emiter po slpineach, na koniec odwrocic kierunek animacji i bedzie cacy :P)
Napisano 14 Czerwiec 200618 l Autor deflector to pewnie domyslam sie ze ci chodzilo o UDeflector i przypisac go obiektowi (co juz i tak mam od dawna) a wiater tez sie domyslam ze ci chodzilo o ustawienie go wewnatrz obiektu i ustawienie jego sily na minusie (raz mi wyszla kiedys niezla kula z czasteczek z czegos takiego) tylko tez ten obiekt mam bardziej podluzny wiec bym musial co jakis odstep dawac ten wiatr ale spodziewam sie ze i tak by to nie przynioslo spodziewanego efektu chyba ze myslalems troche inaczej patch falow wlasnie nie moge przypisac zadnemu obiketowi a jak juz to czemus przypisalem to w drzewie czasteczek nie bylo mozliwosci go wybrac z listy ani recznie (pusto) w Force
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto