Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam chcilabym sie zapytac czy jest mozliwe automatyczna zmiana liczby wierzcholkow figury w 3ds max? tzn mam szescian ktory ma 8 wierzcholkow a chce by go opisywalo np 100 wierzcholkow? czy trzeba to recznie jakos rysowac...jesli tak to jak..potrzebuje tego bo musze miec figury o tej samej liczbie wierzcholkow do morphingu . jakies pomysly?? dziex.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 869
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no ale czy moglbys mi to opisac krok po kroku?gdzie to jest??? bo to mi naprawde nic nie mowi dzisiaj wlaczylam ten program drugi raz...

Napisano

ooo juz chyba wiem...to prostszego sposobu nie ma? troche to takie dziwne metoda prob i bledow bede dopasowywac szescian do kuli... ale wieeeelkie dzieeeki;))))))))

Napisano

opcjach obiektu??konkrety dla lamera pliss...a drugie pytanko jak to jest czy da sie wyeksportowac dana figure w postaci trojkatow?tn odpowiednio ponumerowanych wierzcholkow dla trojkatow??

(dla jasnosci musze zrobic morphing w builderze bez uzycia standardowych bibliotek..sado maso...)

Napisano

te ripley. wez se odpusc, kule do szescianu sie dopasowuje nei odwrotnie, zaznaczasz wierzcholki i klikasz planar (to taka opcja w poly edit)

Napisano

Z sześcianu można zrobić kulkę uśredniając wartości współrzędnych wierzchołków. W Maya jest tak opcja, w maxie to nie wiem, ale możesz spróbować modyfikatorem Meshsmooth.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności