Napisano 24 Czerwiec 200618 l Czesc wszystkim. Mam pytanie do znawców tematu Rhino i funkcji unroll. Mam zamiar zaprojektowac model papierowy i ciekaw jestem jak wyglada sprawa z rozwijaniem bardziej skomplikowanych powierzchi niz walec czy stozek. Chodzi mi bardziej o krztalty kuliste, zaokraglone kanty, itd. pozdrawiam
Napisano 25 Czerwiec 200618 l Witam Bardzo wątpię czy w Rhino da się coś takiego zrobić. Chyba, że rozbijesz powierzchnie i będziesz to robił recznie. Jest opcja Unroll Developable Surface ale działa tylko na obiekty takie jak: stożek, ścięty stożek, soczewka i cylinder. A jeśli robisz w 3ds to był taki program o nazwie Pupekura(czy jakoś tak). Pozwalał na import modelu i rozłożenie jego siatki. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto