Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc wszystkim.

 

Mam pytanie do znawców tematu Rhino i funkcji unroll.

 

Mam zamiar zaprojektowac model papierowy i ciekaw jestem jak wyglada sprawa z rozwijaniem bardziej skomplikowanych powierzchi niz walec czy stozek.

 

Chodzi mi bardziej o krztalty kuliste, zaokraglone kanty, itd.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

Bardzo wątpię czy w Rhino da się coś takiego zrobić. Chyba, że rozbijesz powierzchnie i będziesz to robił recznie. Jest opcja Unroll Developable Surface ale działa tylko na obiekty takie jak: stożek, ścięty stożek, soczewka i cylinder.

A jeśli robisz w 3ds to był taki program o nazwie Pupekura(czy jakoś tak). Pozwalał na import modelu i rozłożenie jego siatki.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności