Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Co trzeba zrobić aby w animacji (w reaktorze) jakiś obiekt uległ zniszczeniu? Np. ciężki klocek spada na dzbanek a ten rozpada sie na kawałki pod cięzarem klocka. Jak to zrobić?

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

reaktorem bardzo trudno byloby to zrobic, poczytaj o particlach, w ktoryms z nich bylo wlasnie cos takiego

Napisano

explode, gdzies sie wala taka funkcja w maxie, detachuje obiekt na poly i rozrzuca, ale poly nei maja grubosci wiec wyglada to dosc pomylkowo (pameitam ze jest jakis plugin co dorysowuje im niewielka grubosc)

Napisano

w envirmoment, tam gdzie rendery :) tam sa efekty jak mgla, swiatelka objetociowe i inne firebale

Napisano
  • Autor

Znalazłem opcje. Jak teraz zrobić aby animacja była płynna. Gdy wezme ją w rendzerze renderuje sie klatka po klatce a mi chodzi żeby zrobić z tego filmik.

Napisano

sorka :) zainstaluj aferburna :)

 

podobny (choc nei tej klasy) efekt daje tez fire effect, ktory tam masz :)

Napisano
  • Autor

Mam afterburna ale i tak nie mam tej opcji. Przepraszam mam backburna. Bardzo podobna nazwa i stąd ten błąd.

 

Jak wykonać animację że samochód wjeżdża w człowieka a ten traci ręke lub by pokazać na jego ciele krew i inne skutki potrącenia przez samochód.

Napisano

Najpierw nauczyć się podstaw a dopiero później brać za tak skomplikowane przedsięwzięcia? ;)

Napisano
  • Autor

Wiem. Podstawy raczej umiem tylko je doskonale ;) Ale skoro piszesz to mógł byś mi pomóc. :) Jest ktoś kto pomoże?

Napisano

Taak, nie ma to jak dorwać Maksa i planować przeprowadzkę do Hollywood za tydzień... Nie tędy droga. Najpierw pokaż nam tego biedaka, któremu chcesz ręce urywać, a później bierz się za animację. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności