Napisano 25 Czerwiec 200618 l Co trzeba zrobić aby w animacji (w reaktorze) jakiś obiekt uległ zniszczeniu? Np. ciężki klocek spada na dzbanek a ten rozpada sie na kawałki pod cięzarem klocka. Jak to zrobić?
Napisano 25 Czerwiec 200618 l reaktorem bardzo trudno byloby to zrobic, poczytaj o particlach, w ktoryms z nich bylo wlasnie cos takiego
Napisano 25 Czerwiec 200618 l explode, gdzies sie wala taka funkcja w maxie, detachuje obiekt na poly i rozrzuca, ale poly nei maja grubosci wiec wyglada to dosc pomylkowo (pameitam ze jest jakis plugin co dorysowuje im niewielka grubosc)
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Efekt cząsteczkowy w PArray... można go wgrać. Na jego podstawie oparłem swoją eksplozję w kosmosie.
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Autor Czy po wybuchu cząsteczki zniszczonego przedmiotu pozostaną w scenie?
Napisano 26 Czerwiec 200618 l w envirmoment, tam gdzie rendery :) tam sa efekty jak mgla, swiatelka objetociowe i inne firebale
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Autor Znalazłem opcje. Jak teraz zrobić aby animacja była płynna. Gdy wezme ją w rendzerze renderuje sie klatka po klatce a mi chodzi żeby zrobić z tego filmik.
Napisano 26 Czerwiec 200618 l sorka :) zainstaluj aferburna :) podobny (choc nei tej klasy) efekt daje tez fire effect, ktory tam masz :)
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Autor Mam afterburna ale i tak nie mam tej opcji. Przepraszam mam backburna. Bardzo podobna nazwa i stąd ten błąd. Jak wykonać animację że samochód wjeżdża w człowieka a ten traci ręke lub by pokazać na jego ciele krew i inne skutki potrącenia przez samochód.
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Najpierw nauczyć się podstaw a dopiero później brać za tak skomplikowane przedsięwzięcia? ;)
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Autor Wiem. Podstawy raczej umiem tylko je doskonale ;) Ale skoro piszesz to mógł byś mi pomóc. :) Jest ktoś kto pomoże?
Napisano 26 Czerwiec 200618 l Taak, nie ma to jak dorwać Maksa i planować przeprowadzkę do Hollywood za tydzień... Nie tędy droga. Najpierw pokaż nam tego biedaka, któremu chcesz ręce urywać, a później bierz się za animację. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto