Napisano 27 Czerwiec 200618 l Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Z góry przepraszam jeśli post się powtórzył, chodź jednak troszkę czasu spędziłem by znaleść podobny post ale nic z tego. Problem jest następujący: Bryła utworzona została w AutoCad 2006. Nie wiem jak pozbyć sie nieporządanego efektu przenikania się dwóch obiektów. Obiekty te są w jednej płaszczyźnie. Chciałbym aby obiekt zaznaczony (patrz. zdjecie) zakrywał część obiektu za nim ale bez tego efektu przenikania. (w autocadzie jest taka funkcja jak bring to front), może i w 3ds jest taka funkcja? Podczas renderowania tekstury także sie przenikają. Może można jakość ustawić priorytet widocznośći? Proszę o pomoc.
Napisano 29 Lipiec 200618 l wydaje mi sie ze lepiej byloby w ogole unikac takiej sytuacji , tzn w tym przypadku naciac sciane,stworzyc nowy polygon o wymiarach brozowego ,zaznaczonego elementu, odlaczyc go i wrzucic teksture (lub teksturowac te sciane materialem multi/sub object ,wydaje mi sie ,ze dwa elementy lezace w tej samej plaszczyznie beda tak wlasnie przenikac i w viewportach i na renderach.Pozdrawiam :)