Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak jak w temacie..

tyle ze pogoda wcale nie jest sloneczna.

pada deszcz, szaro buro ponuro..

 

i jak zrobic hm.. taki efekt kropelek splywajacych po szybie\\\'lezacych\' na niej

 

wiem ze to opisalem dosc dziwnie, sorki

 

z gory dzieki za pomoc

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ci powiem że to można wymodelowac jako osobne obiekt ale wtedy bedzie masakra w viewporcie i modelowanie troche potrwa:( Co do innej metody to ci nie pomoge bi nie wiem jak:(

 

pozdro

KAIN

Napisano

Displacement/Bump + Glossiness + reflection +refraction...

Napisano

Eee.. to nie jest najlepsze rozwiązanie!! :)

Napisano

Czesc roball!

 

Wlasnie zmagam sie z DOKLADNIE TAKIM SAMYM problemem, chce zrobic szybe podczas deszczu, na ktorej część kropelek \"siedzi\" a część \"spływa\".

 

Swój problem umieściłem tutaj:

http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6778

 

Mam 2 rozwiązania do tego:

1. Praca modellingiem ręcznie, modelowanie kropelek i \"na czuja\" animowanie ich zachowania. Jako materiał proponowałbym dać im reflection map z renderingu otoczenia.

 

2. Zabawa z Real Flow. Jeszcze dokladnie go nie obczaiłem, ale mozliwosci jego są obiecujące.

 

Tak, czy inaczej, zajrzyj na podany przeze mnie wcześniej link.

 

Pozdrawiam

K.K.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności